unwill Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Jeg har nettopp bestilt en AMD 64 3000+ Boxed... lurer på hvordan denne er? Blir det rom for klokking? Er den støyende, og er det bare å ta den av den og putte på en kjøler som jeg velger ved en senere annledning? (Er det vanskelig å få den av tro?) Endret 3. januar 2004 av unwill Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 jeg har akkurat denne kjøleren! veldig fin å få på .. om den bråker mye vet ikke jeg, jeg har så store vifter andre steder i maskinen at jeg ikke vet hva som bråker lenger men jeg tror den er rimelig stille, og cpuen min ligger på 30 grader, og 37-40 load så den er jo brukbar for en boxed kjøler å være Lenke til kommentar
Templar Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Den som komt med min 3200+ er helt grei! Athlon 64 er så passe kalde at dem har ingen behov for noen extrem kjøling. Simon Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 jeg har akkurat denne kjøleren!veldig fin å få på .. om den bråker mye vet ikke jeg, jeg har så store vifter andre steder i maskinen at jeg ikke vet hva som bråker lenger men jeg tror den er rimelig stille, og cpuen min ligger på 30 grader, og 37-40 load så den er jo brukbar for en boxed kjøler å være Det er jo en veldig fin temperatur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå