Gjest b850a...67d Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Skal prøve å fatte meg i korthet. Jeg og eks samboer skal selge huset. Dette er en langstrakt prosess, og jeg var utestengt fra huset i flere år, og tingene mine ble holdt som "gissel" over denne perioden. Alt dette ordnet seg, da jeg tok kontakt med advokat, og det ble laget en avtale på arbeidsfordeling i forkant av hussalg. Han har gått inn med ca 100 000 mer enn meg i boligen, og dette vil bli fordelt ved salg. Det som dog er greia her, er at denne arbeidslisten over fordeling av arbeid, IKKE ha blitt gjennomført fra hans side, av omtrent 10 ting som skulle ordnes, har han gjennomført ETT punkt, og jeg måtte bruke mange timer på å rydde opp etter ham. Når jeg endelig etter mye om og men fikk tilgang på huset, møtte jeg et neglisjert hus som hverken var tatt vare på utvendig eller innvendig. Det stinket røyk, og huset var i enormt dårlig forfatning. Nå er megler og fotograf klar til å legge ut huset for salg, og i den forbindelse lurer jeg på om jeg kan kreve noe ekstra i oppgjøret, siden ALT av arbeid har falt på meg? Han hentet to pappesker, men ingenting annet, og jeg fikk hjelp til å rydde ut av boden som var stappa full av dritten hans som han ikke skulle ha med seg. Som dere sikkert forstår, har dette tatt betraktelig mye mer tid en antatt, fordi vi hele tiden har måttet rydde opp etter ham hele tiden. Naboene har også fortalt om gjentakende fester, så han har tydeligvis brukt huset som en festplass mens han nektet meg tilgang til egne ting og huset. Tenker at jeg på sikt tar kontakt med advokaten igjen, men tenkte det var greit å være litt før og høre med andre hva jeg Evnt kan ta med videre til advokten. Noen som har noen greie tips her? Anonymous poster hash: b850a...67d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå