Optimus Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 jeg skulle begynne å installere renegade, men rett før installasjonsintroen begynte hang maskinen seg i blåsjerm og her stod det: infinitive loop,please check newly installed hardware Infinitive loop ,blåskjerm?help!!dumping physical memory 1-2-3-4-5 osv får dette dumping physical memory av og til i andre spill også hva er dette dritten for noe?? jeg har: abit kt7a amd 1.2 60gig ibm (ledig plass 30gig) 300w psu 256mb sd ram hercules 4500 zalman 5000 kjører win xp nyeste sjermkortdrivere + via4in1 takker på forhånd Lenke til kommentar
iGGy Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 AFAIK: En eller annen kernel-mode driver har funnet ut at den ikke gidder oppgi CPU-tid tilbake til systemet, og det misliker Win32 jævlig dårlig.... så den bailer ut og gir BSOD. Ergo: Oppdater alle drivere og installer siste service pack... hvis det fremdeles ikke funker.... "oppdater all hardware"... (les: så vet jeg ikke). Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Det er ikke sikkert du greier å gjøre noe med dette problemet. Søk på google på infinite loop via eller gå på forumet til via, så finner du ut mer. Neste gang kommer du nok ikke til å kjøpe via-mobo. mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
chiller Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Er enig med første poster, kansje du i tillegg har litt for lite plass på hd ? eg fikk noe det samme feilmelding, så frigjorde eg noe plass, så fungerte det fint :smile: Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 har ikke noe trøbbel med Renegade jeg... Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Tror ikke noe på at dette har noe med VIA å gjøre i det hele tatt. Det samme har skjedd meg når jeg prøvde å installere det på en DELL-maskin, en P4 for å være helt nøyaktig.... Synes veldig mange tillegger ViA mye skyld i blåskjermer. Jeg får nesten aldri blåskjermer på min PC som har hovedkort med ViA chipset. Den P4'en som jeg har på jobben derimot, den er **** meg ikke helt god. Nå er det jo tusenvis av grunner til at en får BSOD's da, så jeg vil ikke en gang prøve å gjette hvorfor det skjer slik hos deg (som hos meg), men det beste tipset må vel være å kjøre Windows Update og oppdatere alle driverene og håpe på at dette hjelper. PS! Det hjalp ikke på P4 min, så jeg har gitt opp. [ Denne Melding var redigert av: copycatz på 2002-03-07 21:32 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå