OJ Doe Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 (endret) Hei, ny jobb, ny telefon. Har noen ønsker som jeg håper er lette å innfri: Må ha god app-støtte, VIPPS, BankID, Commfides, OneDrive og de vanlige sakene. Greit kamera Helst vanntett/tåler litt( småbarn, i blant bruker jeg telefonen ute i regn) Sett på P30 Pro, men forstår det som at app-støtte er dårlig? EDIT: Trådløs lading hadde vært greit. Endret 7. oktober 2020 av OJ Doe Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 OnePlus 8T er mest trolig innenfor det prissjiktet og lanseres om en uke dersom du har tid til å vente litt. Ellers har en den vanlige Oneplus 8 eller Oneplus 7T Pro som og treffer innenfor. Lenke til kommentar
fflex_InnleggNO Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Ingen problemer med app støtte på p30 pro, fordi den ble lansert før Google ban. Ville dog valgt noe annet i 2020, selv om mobilen fortsatt er fantastisk. Ville nok vurdert Samsung S20 FE 5g i ditt tilfelle. Synes prishoppet fra 4g versjonen er verdt det. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 S20 FE eller iPhone SE 2020? Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Jeg leste at i 2021 skulle Huawei oppdatere alle sine telefoner til Harmony Os og ville starte med PRO modellene, vet ikke om dette stemmer. Men hvis det gjør det så mister alle Huawei telefoner google tjenester. Jeg ville ikke kjøpt Huawei nå. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 9. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2020 Hva med S10? Den passer bedre i budsjettet. Får den til 5500, som er akkurat innenfor det arbeidsgiver dekker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå