unwill Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg har brukt S-ata en stund nå, men jeg skulle gjerne ha flyttet over noen filer fra en gammel 120 GB WD disk, men da jeg plugget den inn som slave på primary fikk jeg at NLTDR mangler. Hva er det som egentlig mangler da ? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 en opstartsfil av noe slag tror jeg.. jeg fikk denne feilen når jeg måtte resette bios.. jeg ble nødt til å formatere Lenke til kommentar
Treat Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 ntldr må ligge på disken som er satt opp som primary boot Lenke til kommentar
Merrin79 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Formatering er ikke høyst nødvendig ifølge Microsoft NTLDR står for NT Loader Endret 3. januar 2004 av merrin Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 du kan og bruke repair fra en xp cd eller ditt nåværende operativsystem ja.. Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 sett den som master. s-ata systemet er ikke med master/slave etc. så det er ingen ting på pri. master. dette er hva "jeg" tror. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Det jeg tror skjer nå er at det ikke er oppstartsfiler på denne disken, og den sjekker den først før den sjekker s-ata diskene. Jeg finner ikke s-ata diskene på boot order menyen i bios... så da vil den ikke boote fra S-ata, men fra HD0 som ikke har noen boot greier i seg. Hvordan får jeg den til å boote fra S-ata før alt annet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå