ViktorTangestuen Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Jeg skriver en artikkel for Journalen og trenger noen som har bestilt PlayStation 5 fra Komplett 23. April eller tidligere, som ikke får konsollen før neste år. Ønsker helst noen som er tilgjengelige i Oslo. Send mld på 45887780 om du kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 (endret) Flott å lese at dette følges opp Linker henvendelsen i noen aktuelle tråder. Endret 7. oktober 2020 av Theo343 1 Lenke til kommentar
RaptorStrike Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 ViktorTangestuen skrev (48 minutter siden): Jeg skriver en artikkel for Journalen og trenger noen som har bestilt PlayStation 5 fra Komplett 23. April eller tidligere, som ikke får konsollen før neste år. Ønsker helst noen som er tilgjengelige i Oslo. Send mld på 45887780 om du kan hjelpe meg. Flott initiativ! Jeg bestilte 3.8, men har likefullt meldt Skamplett.no til Forbrukertilsynet på grunn av villedende reklame, og at det først en uke etter bestillingsmulighet hos Elkjøp osv. opplyser om når jeg kan forvente å få konsollen. Lenke til kommentar
OrangeGiraffe Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 https://www.developgoodhabits.com/blaming-others Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 (endret) 1 minute ago, OrangeGiraffe said: https://www.developgoodhabits.com/blaming-others Haha ja for dette dreier seg jo om å legge skyld på andre Geez. Men joda ellers ser man dette stadig vekk i bedrifter i Norge ja. Endret 8. oktober 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
RaptorStrike Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 OrangeGiraffe skrev (24 minutter siden): https://www.developgoodhabits.com/blaming-others Så jeg skal skylde på meg selv fordi en bedrift jeg hadde all grunn til å stole har opptrådt uredelig? 1 Lenke til kommentar
Sponge Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 (endret) I ordered 15.52 on 22 April from komplett my order just updated to May 3rd 2021. Just seen a guy that ordered 30 mins before me and he has the same date. My date was 17 Nov right upto now. Endret 8. oktober 2020 av Sponge Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 (endret) Jeg var en av de som fikk en "betryggende" mail i fra Komplett om at jeg mest sannsynlig ville få konsoll november/desember i år. I dag ser jeg datoen er endret til "forventet inn på lager 03. mars 2021. Jeg bestilte 16:43 22. April 🥳 I utgangspunktet låg ordren inne med forventet på lager 12. desember. Endret 8. oktober 2020 av Mala Lenke til kommentar
Baconost Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Noen som fortsatt har 17. nov da tro? Lenke til kommentar
agesb Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Samme her. Bestilte 22. april klokka 15:37. Fikk mail om at jeg var en av de heldige og stod oppført med lagerdato 17.11. I dag ble den flytta til 3. mars. Kommer ADLRI til å legge en krone igjen hos komplett.no Lenke til kommentar
ViktorTangestuen Skrevet 8. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2020 Takk til alle som har sendt melding og hjulpet meg. Artikkelen er publisert på Journalen nå, så trenger ikke flere. 1 Lenke til kommentar
Sponge Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Link ? 3 minutes ago, ViktorTangestuen said: Takk til alle som har sendt melding og hjulpet meg. Artikkelen er publisert på Journalen nå, så trenger ikke flere. Lenke til kommentar
Sponge Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 We can continue here if anybody else has info please post Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Sponge skrev (1 minutt siden): Link ? https://journalen.oslomet.no/2020/10/ma-vente-opptil-ett-ar-pa-playstation5 Lenke til kommentar
Andaras Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Samme skjedde med meg, men velger å vente litt før jeg i det heletatt spør Komplett hva som har skjedd. Såpåss mange som har fått 3 mars som levering. Og mange av dem har bestilt før meg (16:18 her) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 (endret) Andaras skrev (3 minutter siden): Samme skjedde med meg, men velger å vente litt før jeg i det heletatt spør Komplett hva som har skjedd. Såpåss mange som har fått 3 mars som levering. Og mange av dem har bestilt før meg (16:18 her) Jeg spurte, og fikk dette som svar etter at jeg opplyste om denne mailen som tilsa at man mest sansynlig var sikret en konsoll i november/desember: "Vi fikk dessverre ikke informasjon om denne mailen før etter at den var sendt ut, og venter fremdeles på tilbakemelding om hva som er gjeldende, og om den har blitt sendt ut ved en feil osv. Beklager dette, du vil nok få beskjed etterhvert om dette er feil" Komplett har NULL kontroll altså. Endret 8. oktober 2020 av Mala Lenke til kommentar
Andaras Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Har på følelsen det er feil. Når noen bestilte 40 min etter at de åpent i april, og når han får det samme ordre endringen til mars 2021. Så er det ikke no tvil om det har skjedd feil. Med mindre komplett fikk bare 20 konsoller xD Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Ja noen opplyste meg i Xbox Series X tråden at noe av det samme hadde skjedd der, datoen ble pushet over neste år, og så tilbake igjen. Men med så mye kødd og fitteri som det har vært med PS5 og Komplett så er det liksom ikke mye man tåler får panikk moduset oppstår 😛 2 Lenke til kommentar
Andaras Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Haha, nei. Jeg har forståelse, man vet aldri med komplett nå for tiden. Har en Xbox series S bestilt også, sånn i tilfelle ps5 ryker i år. Så har jeg en liten trøste premie om det trengs 😛 1 Lenke til kommentar
Halky Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Hmm jeg bestilte min: 17/09/2020 17:10 Men har ikke fått noen beskjed om at jeg får den i år eller en gang til neste år Står heller ingen ting i orderen når den er forventet inn heller Står bare: Ordre sist oppdatert 08/10/2020 13:38 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå