granhus Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 noen som vet hva forskjellen på CMX og XMS rammen fra Corsair er? er det at CMX er tilpasset dual og XMS fungerer best alene? det er den eneste forskjellen jeg finner.. mulig jeg er helt på villspor.. derfor jeg spør her Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 er CMX tilpasset dual og XMS best alene ? trodde du bare fikk kjøpt XMS i par jeg.. mulig jeg tar feil, så jeg sjekker nå Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 det tok jeg kraftig feil.. sry Lenke til kommentar
LoS Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) er CMX tilpasset dual og XMS best alene ?trodde du bare fikk kjøpt XMS i par jeg.. mulig jeg tar feil, så jeg sjekker nå hmm, cms er twin og xms er alene vistnok Endret 3. januar 2004 av LoS Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 synst det ville være litt rart å selge 1024 i par med 2x512 vist de var best alene ja. Lenke til kommentar
aschj Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 XMS er enkeltutgavene, bortsett fra TWINX PRO, som også kalles XMS (av ukjent grunn). Kanskje XMS er noe slags deluxeutgave Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 XMS er enkeltutgavene, bortsett fra TWINX PRO, som også kalles XMS (av ukjent grunn). Kanskje XMS er noe slags deluxeutgave http://www.corsairmemory.com/corsair/xms.html Lenke til kommentar
granhus Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 etter å ha lest litt på corsair sine sider virker det som XMS er testet ved ekstrem overklokking. XMS PRO har LED's og større\bedre heatsink og CMX egentlig er XMS som er optimalisert for bruk i par. de burde ha forklaring eller noe, men jeg fant ikke. jeg har bestilt TwinX 1024LL. det er 2stk CMX brikker med samme timings som XMS. hvis de ikke duger sender jeg dem bare RETT tilbake Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 jeg har bestilt TwinX 1024LL. det er 2stk CMX brikker med samme timings som XMS. hvis de ikke duger sender jeg dem bare RETT tilbake Gi gjerne tilbakemelding til meg på PM om disse. Har bestilt samme selv, men får ikke hele systemet før om en stund. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Har 2stk XMS og det fungerer strålende til klokking... Lenke til kommentar
pettergutt Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg har 1024 XMS PRO 4000 (2x512mb) og jeg kjøpte de kun pga. de drit kule lysene på de. Synd jeg aldri ser de da Lenke til kommentar
granhus Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 vet at XMS er fet men det jeg lurer på om CMX er like fet? det ser slik ut på testene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå