akelbo Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 «En skjebnesvanger natt i Raccoon City i 1998.» Ny Resident Evil-film på vei – baseres på de første Capcom-spillene Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Artig, men håper de legger litt peng og jobb i det. Det trengs sårt en reboot i hvert fall Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Følg historien i spillet da! 2 Lenke til kommentar
Rotekoppp Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 2 hours ago, bubba477 said: Følg historien i spillet da! Truer words have never been spoken! 1 Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 (endret) ----- +bubba477 ----- - Er stor fan av "Resident Evil"-spillene og lore dertil, så er helt enig der... Er også veldig stor fan av "Broken Sword"-spillene. Det ble lenge snakket om en filmatisering av "Broken Sword" i så måte, og jeg må innrømme det at jeg var ekstremt keptisk til hvordan det hadde endt opp. Det gjor meg fysisk vondt tanken på hvor kraftig dem kunne ha fudge'et det til. ----- Misforstå meg rett her... Mila-filmene var underholdende nok de, men tror nok at filmene hadde blitt enda bedre om dem faktisk hadde fulgt den orginale handlingen fra spillene. Noe 'ala' en "Paint by Numbers"-løsning, som hindere at dem tar seg (for mange) kunstneriske friheter. Der var fint lite å klage på når det kom til spillene i "Resident Evil"-serien og lore dertil, særlig om man tar for seg "Nr.1.", "Nr.2." og "Nr.3.". Etter det så begynte spillene å tape seg en del, med noen unntak... Som f.eks. "Code:Veronica(X)", "Zero"... Resten ble for mye "Action"-based etter min smak, på tross av lore. Trenden startet smått i "Nr.4." og ble i så måte progressivt bare verre og verre etter det. ----- Det samme så man med "Aliens"-filmene... Der den første filmen "Alien" gav deg frysninger på ryggen og i nakken. Men så ble det bare mer og mer "Action" enn "(Survival-)Horror" etter det, og det var en negativ utvikkling i så måte. Så med utgangspnkt i "Resident Evil" lore og handling så håper jeg også på at dem følger spillene mer religiøst enn Mila-filmene gjor, særlig de 3 første spillene i hvert fall. Om dem velger å sette et mer "(Survival-)Horror"-preg på de andre spillene via disse nye film greiene så er det bare høyst positivt det altså. ----- Endret 7. oktober 2020 av BizzyX78 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Neal McDonough passer vel litt bedre i rollen som Albert, ellers ser det bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå