Gå til innhold

Guidedatabase

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte for en stund siden at jeg skulle lage en web-side, som skulle inneholde så mange "how-to" som mulig. Dette skulle være alt fra, hvordan flashe BIOS, til hvordan bytte ut HDD-LED osv. Men jeg tenkte at før jeg begnner med dette så kunne jeg lufte teorien for administratorene her på ok.no.

Forslaget er som følger:

Hvis man satte en person til å lage og administrere en database som inneholdt guider og "how-to('s?)". Her kunne man samlet alle guidene som sålangt befinner seg på forumet, pluss nye som kom til. På denne måten kunne man ungått at de samme spørsmålene blir spurt så ofte på forumet, pluss at man kunne tilby, folk en veldig god guide til forskjellige ting. Vet det er veldig mange folk her på forumet med ekstremt god kunnskap på hvert sitt felt, så hvorfor ikke?

Finnes kanskje andre måter å gjøre det på, men dette er forslaget mitt da ;)

Hvis dette skulle bli en realitet, og ingen vil ta på seg ansvaret for en slik database, som kunne jeg gjort det selv :ermm:

Bare et forslag :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En database er lite aktuelt (bortkastet energi å lage noe slikt), men det er intet i veien for at vi kan:

1. samle opp linker til gode tråder, i retning av det Hardware.no av og til gjør

2. samler inn informasjonen som ligger i trådene, renskriver og lager en artikkel av det.

Om dere har forslag til gode guider, kan dere ta kontakt på [email protected] - så skal vi se hva vi klarer å få til. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...