BVB09 Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Finnes det ålreite nettsider/apper som gjør det mulig å lage enkle videoer bestående av skjermbilder, litt som power point, med lyd til? Usikker på om det trenger å være mulig å skrive tekst. Skjermbildene og muligheten til å snakke oppå dette som er mest vesentlig. Tenkte å lage opplæringsvideoer med skjermbilder og så forklarer jeg underveis, altså med lyd oppå. Må få publisert dette på et vis uten at de som skal se/høre trenger en app. Gjerne litt youtube-aktig mtp visning. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Regner med du spør om program for publisering av video-innhold. Tenker at OBS Studio - som kan streame til youtube og en del andre tjenester kanskje er programmet som matcher aller best mhp beskrivelsen din. 1 Lenke til kommentar
BVB09 Skrevet 6. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2020 Ideelt sett vil jeg ikke ha upvotes og downvotes, så hadde håpet på noe annet enn Youtube. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 2 hours ago, BVB09 said: Ideelt sett vil jeg ikke ha upvotes og downvotes, så hadde håpet på noe annet enn Youtube. Du får se på alternative videotjenester som OBS Studio støtter. Alternativt får du lagre som lokal fil for deretter laste opp. Kanskje Libry kunne fungere for deg? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå