akelbo Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Lekket bilde viser kartet over Cyberpunk 2077s Night City Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Nå har du spoilet hele verden for meg. Så orker ikke spille spillet en gang. Bare tuller. Blir nok bra dette får vi håpe. Har trua og forhåndsbestilt Lenke til kommentar
Royalgipsy Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Bedre en trailer å få noe skikelig å sette tenna i.. Nå ble jeg litt mer hypa faktisk.. Håper bare at de ikke slipper et uferdig spill og heller utsetter lanseringen en stund i så fall og gjør det klart.. Men jeg gleder meg. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Utrolig kjipt å lese at xbox series x utgaven kommer så mye senere. Men da spiller jeg det på pcen istedenfor Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 (endret) Walkyrje skrev (11 timer siden): Har trua og forhåndsbestilt Forhåndsbestilte selv for noen år siden når komplett hadde spillet liggende ute for 349,- 🤑 Endret 6. oktober 2020 av Nwader Lenke til kommentar
FranzJeger Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Dette spillet betaler jeg gjerne fullpris for, for å støtte utvikler som er en av de nest forbrukervennlige spillselskapene i verden. Jeg kjøper spillet rett fra gog.com slik at CDPR for hele beløpet! Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 FranzJeger skrev (1 time siden): Dette spillet betaler jeg gjerne fullpris for, for å støtte utvikler som er en av de nest forbrukervennlige spillselskapene i verden. Jeg kjøper spillet rett fra gog.com slik at CDPR for hele beløpet! shhhhh......... du må ikke si slikt så høyt. Det er mange der ute som nekter for at det kan være mulig, og de vil nuke tråden umiddelbart. Gleder meg enormt til dette her. Føler meg (ganske) trygg på at vi får et bra spill fra dag 1, og som vil vokse og bli bedre og bedre etterhvert. *Kremt (det er her problemet ligger. det er mange som syntes at spill ikke skal bli bedre og bedre. Da det jo burde vært sitt aller beste fra dag 1. ) 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Samme her. Jeg foretrekker å kjøpe alle spill fra GOG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå