andreas.na Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Hei, jeg har en Audi A4 Allroad B8. Bilen kom originalt med navigasjon. Denne navigasjonen vil dessverre ikke vises. Ut i fra det jeg har klart å lese meg fram til er at den må oppdateres enten med software eller fysisk plate? Foruten, viser den en tekst med "Please insert navigation data medium" og "Satellites received: 7". Hvis noen har erfaring eller kompetanse rundt dette, som evt. kan komme med en løsning hadde dette betydd veldig mye! Takker og bukker for svar 😃 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Har noen fjernet kart-DVD som stod i bilen? Må evt kopiere fra en annen eller kjøpe brukt fra ebay. Uansett er vel google maps på mobilen din mange ganger bedre. 1 Lenke til kommentar
andreas.na Skrevet 5. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2020 Det er ikke noe kart-DVD i bilen, nei. Men da skal jeg se om jeg ikke kan finne ein kopi. Er dette noe som må oppdateres via. software seinere evt.? Google Maps er desidert mye bedre, men jeg har stor lyst å ha det når jeg først har muligheten 🙂 Lenke til kommentar
liehen Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Hvis det er DVD den bruker så må du evt. ha ny DVD senere for å oppdatere kart. Koster en god del hos forhandler, men kan nok få tak i litt brukte til en langt lavere pris. Mener å huske det kostet 4.500,- hos forhandler til min 2006 A6 jeg hadde da jeg sjekket for 10 år siden. I litt nyere biler kan det være et SD-kort, som koster 2.500,- hos Bertel O Steen til min bil. 1 Lenke til kommentar
andreas.na Skrevet 6. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2020 Jeg fikk tak i ei original DVD, og navigasjonen fungerte heilt utmerket. Hjertelig takk for all hjelp! 😃 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå