Gjest e665a...ea3 Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Det er ikke noe nytt at Telenor lurer kundene sine på alle mulige måter, og det går heller ikke an å avslutte noe hos de heller da de mest sannsynlig kommer til å fakturere deg for mange tusenlapper. Jeg byttet til next fra yng for noen dager siden og det står at det ikke skal komme noen extra gebyrer i bytte av abonnent så lenge det er lik pris eller dyrere. Og det står heller ikke noe om hvor mye dette gebyret ligger på. Fikk sjokkregning på 3000 som er voldsomt mye og de mener det ikke er feil... hvem har egentlig penger til å betale en telefonregning på 3000?? Og det er ikke første gangen jeg får uforutsette regninger fra Telenor! Er fly forbanna og kjeftet på de, men ble bare ledd av. Har vært kunde hos de i mange år og får dritt behandling. De hsr gjort en feil, men nekter å rette opp!! De er dårlige på å informere kundene om åssen ting fungerer på sidene sine og har sagt flere ganger at de skal rette på det, men gjør det aldri. Skal ringe forbrukerrådet i morgen. Anonymous poster hash: e665a...ea3 Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Så hvorfor er du kunde hos Telenor da? 2 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Bytta du før 12 måneders avtalen var over? Lurt å sette seg inn i kontraktene du signerer.... Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 (endret) Hva står det på regninga at de 3000 kr er for? Jeg anbefaler også at du prøver å holde all kontakt med dem skriftlig, altså per e-post. Forbrukerrådet er greit nok å ta kontakt med, men de har ikke makt til å gjøre annet enn å mekle. Så da er, så langt jeg har skjønt, forbruker-tilsynet- noen som har mer makt. Endret 5. oktober 2020 av Taurean Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Har hatt Telenor i 20 år, og aldri hatt problemer med de, og selv om de koster litt mer så kommer jeg nok aldri til å bytte Har prøvd Onecall, bare problemer, problemer jeg ikke hadde hos Telenor Bestilte internett fra NextGenTel når jeg flyttet inn, de klarte ikke levere og det gikk over en måned før jeg kansellerte og da skulle de ha gebyr, for noe de ikke hadde levert, Telenor leverte på en uke og fikk attpåtil en gratis måned, og som sagt, kunde hos de i 20 år nå Lenke til kommentar
V-by Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Faktura er nok for en lenger periode, helt normalt når man bytter til et dyrere abonnement. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Fint om TS kan forklare nærmere hva som må betales? Normalt kan man fint oppgradere abonnement med binding om man fortsetter binding. Det er også litt unormalt å måtte betale flere måneder i forskudd. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 såvidt meg bekjent har Telenor heller ikke noen bindingstid lengre? Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Er noe muffens her. Enten har du kjøpt mobil i tillegg til mobilabonnementet ditt, og dette er en faktura for 2-3 måneder eller så er det som du sier, bare ett mobilabonnement, men det er for en lengre periode på mobilabonnementet i tillegg til at det er innholdstjenester du har kjøpt (spill, parkering, billetter. m.m). Post ett bilde av faktura så kan vi se på den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå