Gå til innhold

SNIKTITT: Need for Speed: Hot Pursuit Remastered

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tor Rasmussen skrev (1 time siden):

Yes!!!. Mitt favorittspill fra den tiden.(2010-ish)

Husker jeg spilte det non-stop fra release.

Etter å ha fått oppnådd alt, fått alle trofeene, slettet jeg save-game og startet spille på nytt umiddelbart.

Samme her! Husker jeg hadde en duell om bestetiden på Vanishing point med en bekjent, men måtte gi tapt etter at han fikk inn et perfekt  race etter 200 forsøk en dag han tok «hjemmekontor».

Men var nok et stykke unna dette:

Lenke til kommentar

De som kjøper dette kan i hvertfall ikke klage over alle Fifa-spillerene som "kjøper det samme spillet hvert år".

Need for Speed Undercover var det siste "ordentlige" NFS-spillet. NFS Most Wanted (originalen fra 2005) var det siste gode. Nyversjonene fra Criterion Games er bare Burnout Paradise med nytt skall og nye biler/lokasjoner.

Lenke til kommentar
45 minutes ago, Kajac said:

De som kjøper dette kan i hvertfall ikke klage over alle Fifa-spillerene som "kjøper det samme spillet hvert år".

Need for Speed Undercover var det siste "ordentlige" NFS-spillet. NFS Most Wanted (originalen fra 2005) var det siste gode. Nyversjonene fra Criterion Games er bare Burnout Paradise med nytt skall og nye biler/lokasjoner.

Syntes NFS Carbon var bra også, men ja spillene har tapt seg en del siden da.

Lenke til kommentar

-----

+Mumriken

-----

- Vet ikke hvordan det blir på Console, men det burde da være en smal sak å løse på PC.

Enten via Reg-settings eller Config-settings, eller en kombinasjon av dem begge.

Alternativt en Hex-fix, men det er ikke alltid en permanent løsning som de to først nevnte...

-----

Lenke til kommentar

-----

+kremt

-----

- Er meget fristet til å komme med en quote fra "The Office", men du skjønner nok hva det er jeg sikter til...

-----

Sammenlignet med "Porsche 2000"/"Porsche Unlimited" så spiller jeg mye heller orginalen av "Hot Pursuit 2" enn Remake'en fra 2010.

Så selv om dem skulle finne på å komme med en Remake av "Porsche 2000"/"Porsche Unlimited" en gang i fremtiden så holder jeg meg personlig heller til orginalen.

-----

En ren Remaster hadde fristet langt mer...

Dog i dette tilfellet med "Hot Pursuit" så er det alikevel bare snakk om en Remaster av en Remake, og det appelerer ikke til meg samme hvor bra det ser ut.

-----

Lenke til kommentar
Pizza3333 skrev (11 timer siden):

Syntes NFS Carbon var bra også, men ja spillene har tapt seg en del siden da.

Carbon var også gøy, men føltes litt mer "dødt" enn Most Wanted. Men det er ingen NFS-spill som har klart å overgå NFS Underground ❤️  Det spillet er rett og slett magisk!

• Liker 1
Lenke til kommentar

-----

+Mumriken

-----

- Har støtt på noen slike opp igjennom årene, ikke bare NFS-spill.

Skal ikke være like lett alltid.

Men regner nesten med at dem har tatt høyde for populariteten rundt og ønsket om å ha/oppnå høye FPS-verdier.

-----

Personlig så er jeg ikke så nøye med Average-FPS, for meg er det heller mer viktig med en høyere Minimum-FPS.

For å redusere plagsomme Frame-dips.

-----

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...