Redaksjonen. Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Om denne testen går bra er hydrogentog i kommersiell drift i 2023 Lenke til kommentar
0QE8JCM8 Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Jeg håper de vil ha mer enn en 100kW brenselscelle ombord i hvert tog. Man må nok ha et antall MW tilgjengelig før et tog begynner å rulle. Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Full rulle til det fyrste toget går i lufta på spektatulert vis og passasjerane forsvinn, tenkjer eg. 2 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 0QE8JCM8 skrev (7 timer siden): Jeg håper de vil ha mer enn en 100kW brenselscelle ombord i hvert tog. Man må nok ha et antall MW tilgjengelig før et tog begynner å rulle. Tydelig at dette er designet for en mindre test for å teste utstyret. Det er kun 1 FC stack fra Ballard i toget, og avstanden er liten. Dog for en test, så er det jo greit. Enkelt å skalere opp med flere stacks, og flere tanker på en rute som krever lengre rekkevidde og lengre tog med flere krefter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå