lillo Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Når jeg skal previewe filmen min i Premiere 6.5, hakker lyden og bildet. Jeg lurer på om dette er normalt eller er det noe galt? Lenke til kommentar
Mr T Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Har du rendet filmen? Mr T Lenke til kommentar
lillo Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Har du rendet filmen? Mr T hmm.. ja.. Prøvd flere ganger nå, men lyden hakker som i at den hopper to ganger på samme sted før den går videre. Og det er snakk om at det skjer annenhvert sekund Endret 3. januar 2004 av lillo Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Prøvd flere ganger nå, men lyden hakker som i at den hopper to ganger på samme sted før den går videre. Og det er snakk om at det skjer annenhvert sekund Ser i profilen din at du kun har en harddisk. Det anbefales IKKE å bruke samme disk som systemet (operativsystemet/Windows) ligger på. Bruk en EGEN FYSISK DISK, aller helst på en EGEN KONTROLLER for å forhindre at Windows legger beslag på diskens ytelse. Kjøp helst en WD 80GB SE eller større... og en egen IDE kontroller til en ledig PCI slot. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Bruker du mp3filer? Prøv med wav-filer. Prøv også å rendere bare musikken først. (Hvor kraftig er maskinen). Har du testet med andre redigeringsprogrammer. Eks moviemaker i winxp? Pinnacle studio? Lenke til kommentar
lillo Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Bruker du mp3filer? Prøv med wav-filer.Prøv også å rendere bare musikken først. (Hvor kraftig er maskinen). Har du testet med andre redigeringsprogrammer. Eks moviemaker i winxp? Pinnacle studio? Pinnacle Studio vet jeg funker fint. Selv med mp3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå