FuLu Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Hmm jeg føler meg litt kreativ om dagen Prøver meg litt frem og tilbake på farger og header. Enda en ny ide: <fil er slettet fra server> Layout skal egentlig være trøkket oppi venstre hjørne, men siden det er et bilde, så ser det litt brutalt ut av venstre side kuttes slik i menyen. Endret 11. februar 2004 av FuLu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Pent, meget pent. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Synes du kunne utnyttet bredden litt bedre! "lexander" er også litt hakkete. Kunne tenkt meg en gradient (svart/hvit, ca 20%?) i det grå feltet (header). Men bra! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 i mozilla legger "tittel på ett eller annet" (eller hva det enn sto der) seg oppå den datosaken... Ja, den gjorde det magikeren... *annoying* Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Jo, desverre bruker jeg sharpen på den teksten kan prøve å ikke bruke sharpen på dem Ellers så har jeg forandret bredden til 760px, høyden skal bli variable, er bare skisse. Men ja, kan prøve meg på en gradient på den grå-header-saken Edit: oppdatert, nå med litt gradient grå-header-bar-sak Endret 4. januar 2004 av FuLu Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Edit: oppdatert, nå med litt gradient grå-header-bar-sak Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Jeg syns siden var dritstilig. Men spesielt når du får siden til å strekke seg (også nå til en vis grad), vil det kanskje bli litt mye tomme områder. Jeg tenker spesielt på høyre for header, og under meny. Det kan bli litt mye luft Endret 4. januar 2004 av Unglar Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 For de som vil se hvordan det ble i html versjon http://home.chello.no/~alexholm/ Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) er ikke sikker, men jeg liker det ! slick and nice ! med fare for å plagiere tjcombo; sweet ... Endret 5. januar 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 For de som vil se hvordan det ble i html versjon http://home.chello.no/~alexholm/ real nice likte veldig godt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Ytterst seksi! Karakter 5/6! Likte den enkle og reine stilen Men den nederste delen av nederste nyhetsramma ser litt forskyvd ut i opera (7.10).. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Jo, opplevd litt at de div'ene forskyver seg, hvertfall i mozilla, ikke skjønner jeg hva det er, og IE måtte jeg sette font-height: 0; på noen av div'ene som ikke skal ha innhold, for ellers ble det merkelig rom mellom div'ene Sitter med siste Opera, så får ikke sjekket ut hvordan det ser ut i 7.10, men er sikkert noe i den duren jeg tenker på likevel Får vel sjå hvordan man bug-fixer det, takker for kritikken Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Du har holdt deg til en spesiell egen type design som jeg bestandig har likt. Dette imponerer meg enda mer! /me digg! Enkelt, rent, pent, stilrent, sexy, og originalt attpåtil. *fyre inn i favoritter* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Eneste jeg kan kommentere, er at den store A'en mer ser ut som en forvrengt D eller P, men de fleste har vel normal form for logikk inne i seg og ser at det skal være en A. Ellers er det som sagt helt sübert! EDIT: Lagt til i favoritter. Endret 6. januar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 FuLu, meld deg inn i UFC (snakk med PoleCat), og få lagt sida di opp under din profil på ufc.demoted.org, så kan vi samle alle gode sider der Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 FuLu, meld deg inn i UFC (snakk med PoleCat), og få lagt sida di opp under din profil på ufc.demoted.org, så kan vi samle alle gode sider der YEAH! Eller ... kan i det minste legge den under Good Examples. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå