Gå til innhold

Enda en design ide

Anbefalte innlegg

Hmm jeg føler meg litt kreativ om dagen :p Prøver meg litt frem og tilbake på farger og header. Enda en ny ide: <fil er slettet fra server>

Layout skal egentlig være trøkket oppi venstre hjørne, men siden det er et bilde, så ser det litt brutalt ut av venstre side kuttes slik i menyen.

Endret av FuLu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, desverre bruker jeg sharpen på den teksten :blush: kan prøve å ikke bruke sharpen på dem ;)

Ellers så har jeg forandret bredden til 760px, høyden skal bli variable, er bare skisse.

Men ja, kan prøve meg på en gradient på den grå-header-saken :yes:

Edit: oppdatert, nå med litt gradient grå-header-bar-sak :D

Endret av FuLu
Lenke til kommentar

Jeg syns siden var dritstilig. :thumbs:

Men spesielt når du får siden til å strekke seg (også nå til en vis grad), vil det kanskje bli litt mye tomme områder. Jeg tenker spesielt på høyre for header, og under meny. Det kan bli litt mye luft

Endret av Unglar
Lenke til kommentar

Jo, opplevd litt at de div'ene forskyver seg, hvertfall i mozilla, ikke skjønner jeg hva det er, og IE måtte jeg sette font-height: 0; på noen av div'ene som ikke skal ha innhold, for ellers ble det merkelig rom mellom div'ene :shrug:

Sitter med siste Opera, så får ikke sjekket ut hvordan det ser ut i 7.10, men er sikkert noe i den duren jeg tenker på likevel ;) Får vel sjå hvordan man bug-fixer det, takker for kritikken :w00t:

Lenke til kommentar

Eneste jeg kan kommentere, er at den store A'en mer ser ut som en forvrengt D eller P, men de fleste har vel normal form for logikk inne i seg og ser at det skal være en A.

Ellers er det som sagt helt sübert! :thumbup:

EDIT: Lagt til i favoritter. ;)

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...