FuLu Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Mangler header, og suger egentlig på det men syntes det ble litt artig interface Er egentlig bare et bilde med litt html oppå: <fil er slettet fra server> Edit: en slags header er med nå, men dunno Endret 11. februar 2004 av FuLu Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 synes fargene var litt vonde for øynene jeg. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Jo, mulig bakgrunnsfargen var litt slit, men den grønne i menyen var jo litt grei synes nå jeg da. Byttet bakgrunnen til en grå farge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Den grønne var for kraftig. Sitter du på LCD kanskje? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Der ble kanskje den fargen i meny litt mildere. Men nei, sitter fortsatt med en CRT her enda Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Ble dust nå. Edit: dust som i dus, dusere, dusest (elns) Endret 3. januar 2004 av Goebbels Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Det så bedre ut ja Tenkte kanskje at du satt med en LCD og fikk litt mer ukulørte farger enn meg med CRT. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Vel, mulig jeg har ekstremt sensitive øyne når det kommer til dårlig anti-alaising, men jeg SA faktisk "AU!" høyt når jeg så den skurrete streken på den grønne dingsen i logoen. Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Enig med deg HalTan, den skurrete streken på logoen fikk øyet mitt til å skrike! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 DØDSKULT! Men du har et akutt behov for antialiasing på header. Ka med å la sida strekke seg vertikalt istede for iframe/overflow: auto; ?? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Men du har et akutt behov for antialiasing på header. Hvordan gjørs dette? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Der er det litt mindre hakkete, var litt overdreven bruk av sharpen Kommer nok ikke til å bruke den overflow: auto der, bilde i bakgrunnen er ikke akuratt delt opp enda Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Noe hakkete. Ikke irriterende mye, men litt. Pene farger synes jeg. Pila i menyen kunne godt vært flyttet ut til høyre. Ellers digga jeg det! En liten wds-maskin, du. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 -Kult interface! -Sexy font -Sexy logo/header -Savner et matchende utseende på scrolleren i frame-en. Min blå-og-hvite iMac-style føkker helhetsintrykket en smule Alt i alt: Ganske sexy, men fiks det der med scrolleren Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Scrollen kommer nok til å forsvinne Akuratt nå går alt i litt slow motion, kutta i finger når jeg skulle kutte opp par brødskiver Hvorfor måtte jeg nå det?! Føler meg som en ubrukelig kiurg Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Kan være litt vrien de der brødskivene ja Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 siden er fresh! men selve layouten er ikke noe spess. Men en nydelig begynnelse er den. STÅ PÅ ! Lenke til kommentar
magikern Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 i mozilla legger "tittel på ett eller annet" (eller hva det enn sto der) seg oppå den datosaken... Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Jo, men løsningen er ikke komplett, har bare brukt litt absolute position, hele layout er et stort bilde, men ser ålrite ut i opera og IE, gadd ikke teste i mozilla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå