member_336259 Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Hei Jeg tenker å kjøpe meg en ny bærbar PC, som kan brukes til både skriving/arbeid og enkel gaming. Jeg ønsker helst en skjerm på 15,5" og en makspris på rundt 7000, gjerne billigere. Pc'en bør ha grei batterikapasitet, men trenger ikke å være den beste. Vekt og design spiller ikke så stor rolle for min del, da ønsker jeg heller å prioritere mest mulig hardware for pengene. Jeg har sett på denne Huawei PC'en som virker som et godt alternativ, men er 256 GB minne nok? Og går det evt an å bytte SSD senere? Setter pris på andre forslag innenfor disse spesifikasjonene! Kanskje må jeg gå ned til 14" der markedet er mye større.. Takk Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Sats heller på denne, som du også har plass til ekstra RAM i https://www.komplett.no/product/1158506/gaming/gaming-pc/baerbar/lenovo-ideapad-gaming-3-156-fhd# 1 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Enig med han over, dette er kjekt å ha på en PC som skal spilles på: GPU: GeForce GTX 1650 CPU: Ryzen 5 4600H Minne: 8 GB RAM med mulighet for å utvide til 16 GB. Lagring: 512 GB SSD 1 Lenke til kommentar
member_336259 Skrevet 7. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2020 Takk for gode tips. Etter mye sammenligning er jeg helt enig at den Lenovoen gir mye for pengene! Bestilt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå