Gjest Slettet-404071 Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Trump er syk og markedet svinger. Har du en indre Gordon Gekko i deg? Klarer du å slå resten av forumet på aksjehandel? Nå får du sjansen til å bevise det. Hva er Aksje-NM? E24 kjører hvert år en aksjeliga hvor man får 100 000 fiktive kroner å handle for. Årets runde begynte i dag, og varer ut oktober. Slik blir du med: Gå til AksjeNM på E24 og meld deg på Scroll ned til "Grupper" Klikk på "Bli med i gruppe" Lim inn følgende kode: piGE7aa04SiyXJucT Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Er med jeg. Tenker det kan være gøy å YOLO-investere slik som jeg aldri ville gjort med virkelige penger. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Får prøve selv. kanskje man lærer en ting eller tre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Merko skrev (5 minutter siden): Får prøve selv. kanskje man lærer en ting eller tre. Bare å slappe av. Her er det lav takhøyde og høy yolo-faktor. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 (endret) Øystein skrev (29 minutter siden): Bare å slappe av. Her er det lav takhøyde og høy yolo-faktor. Så lenge jeg havner på top#3 i gruppa så er jeg fornøyd. så langt er jeg innafor! Edit: Skal vi gi oss mens leken er god? Endret 5. oktober 2020 av Merko 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Merko skrev (29 minutter siden): Så lenge jeg havner på top#3 i gruppa så er jeg fornøyd. så langt er jeg innafor! Edit: Skal vi gi oss mens leken er god? Kan se ut som at du vinner dagen. Lenke til kommentar
Bryst Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Det er faktisk ingen kunnskap man trenger for å vinne Aksje-NM utover å vite hvilke aksjer som er har størst risiko. Deretter må ha utrolig mye flaks slik at man vinner... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Bryst skrev (18 minutter siden): Det er faktisk ingen kunnskap man trenger for å vinne Aksje-NM utover å vite hvilke aksjer som er har størst risiko. Deretter må ha utrolig mye flaks slik at man vinner... Det kan så være, men gøy er det likevel. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 Bryst skrev (20 minutter siden): Det er faktisk ingen kunnskap man trenger for å vinne Aksje-NM utover å vite hvilke aksjer som er har størst risiko. Deretter må ha utrolig mye flaks slik at man vinner... Hehe, helt riktig. Her gjelder kun én ting: kjøp de mest risikable aksjene som potensielt kan føre deg til topps (eller like sannsynlig: til bunns). Kommer ingen vei med fornuftig investering. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. oktober 2020 Del Skrevet 5. oktober 2020 knipsolini skrev (8 minutter siden): Hehe, helt riktig. Her gjelder kun én ting: kjøp de mest risikable aksjene som potensielt kan føre deg til topps (eller like sannsynlig: til bunns). Kommer ingen vei med fornuftig investering. Det er lett å kjøpe risikable aksjer når det ikke er dine penger, så synes dette er en utmerket mulighet til å prøve meg på wallstreetbets-strategien. CALL NAS! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 (endret) AkjseNM like dødt for dere? 'Siden lastes ikke inn, annet enn rammen rundt selve spillet.. 😮 Edit: Glem det, kom seg nå. Endret 6. oktober 2020 av Merko Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 Lite liv i leiren. Plass til flere diskusjon-brukere i gruppa på aksjernm 😁 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 Bare vent. Snart snur NAS så vinner jeg hele driten Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 Nå må du våkne opp fra drømmen 😁 Kunne jo hatt sonnet banner i toppen av forumet for noen timer om denne tråden. Men kanskje litt langt ute i spillet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 12. oktober 2020 Del Skrevet 12. oktober 2020 Merko skrev (På 10.10.2020 den 21.49): Nå må du våkne opp fra drømmen 😁 Kunne jo hatt sonnet banner i toppen av forumet for noen timer om denne tråden. Men kanskje litt langt ute i spillet.. Etter én uke leder vår ærverdige @Merko, med 7.29% prosent avkastning hele spillet. På bunn finner vi "Simen", som har mistet 27 000 kroner - heldigvis av den fiktive typen. 👀 Lenke til kommentar
G Skrevet 12. oktober 2020 Del Skrevet 12. oktober 2020 Kjedelig, er jo kun norske aksjer å handle Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. oktober 2020 Del Skrevet 12. oktober 2020 Jeg blir med, om det ikke er for sent Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 12. oktober 2020 Del Skrevet 12. oktober 2020 bshagen skrev (2 minutter siden): Jeg blir med, om det ikke er for sent Det er bare å melde seg inn i gruppen som anvist ovenfor. Du starter dog fra start, men de fleste av oss er kanskje ikke så vanskelige å slå. 🤠 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. oktober 2020 Del Skrevet 12. oktober 2020 Øystein skrev (19 minutter siden): Det er bare å melde seg inn i gruppen som anvist ovenfor. Du starter dog fra start, men de fleste av oss er kanskje ikke så vanskelige å slå. 🤠 Done! Blir moro Lenke til kommentar
simen929 Skrevet 13. oktober 2020 Del Skrevet 13. oktober 2020 Øystein skrev (19 timer siden): Etter én uke leder vår ærverdige @Merko, med 7.29% prosent avkastning hele spillet. På bunn finner vi "Simen", som har mistet 27 000 kroner - heldigvis av den fiktive typen. 👀 What? Jeg var da aldri 27k i minus? Lå vel rundt 8% avkastning på første perioden. Finnes det en måte å kunne se tilbake til forrige periode, eller kun totalen fra hele spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå