PC Gamer Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Da jeg skulle plugge en gaming device til mitt nye hovedkort, oppdaget jeg at hovedkortet ikke har en game port. Er det en måte jeg kan skaffe meg dette på?? En bracket eller noe.... Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Mener du en slik, eller er jeg helt på jordet...? http://www.komplettdata.no/k/ki.asp?action...34&GrpID=1&s=pl Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Eller så er det vel en slik port på de fleste lydkort om du skulle trenge en oppgradering på den fronten. Lenke til kommentar
PC Gamer Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Har Audigy 2, men det kortet har ingen game port.... Det var ikke en sånn jeg tenkte på baldviking.... Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 hvilket audigy 2? Mitt har gameport. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Det er til joystick eller gamepad elns ikke sant? fulgte det ikke med en gameport til usb adapter? det gjorde der på joysticken min, og den er ganske grei å bruke noen ganger... Fant en butikk i USA som solgte adapter, men jeg vet ikke om det finne noe slikt i Norge... http://www.joy-stick.net/images/2600164s.gif Edit: Link Endret 3. januar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
PC Gamer Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Det skal brukes til gamepads ja...... Har et helt vanlig audigy 2. Er det innebygd game port i kortet ditt, eller fulgte det med en bracket koffe? Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Det er en del forskjellige audigy 2 versjoner. Hvis du har samme som meg, så kunne det hende at du har oversett den ekstra braketten eller noe. (Jeg har zs platinum pro) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Trodde det fulgte med Gameport-brakett til alle Audigy2 kort. Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Game port, även känd som MIDI port, finns som standard i anslutning till de flesta datorers ljudkretsar. Kontakten ser oftast ut som en 15(?)-pol D-sub hona med gul plast. På min dator måste jag använda moderkortets kontakt trots att ljudet kommer från ett separat ljudkort med egen MIDI-port. /Olle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå