§xs§ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hei. Tenkte eg sko visa dåke eit tøft tre kabinett som kansje kan gji litt inspirasjon til oss sjøl byggere Håper dåke liker den, da gjorde ivertfall eg Her ligger den ivertfall (OBS. det er ein worklogg som er på fleire sider) http://forums.bit-tech.net/showthread.php?...20&pagenumber=1 Happy reading pepule Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 WOW! de folka på bi-tec vet hva de driver med Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Denne har vært nevnt før... Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Denne har vært nevnt før... de fleste bra/merkelige/originale casemoder har blitt nevnt før... sikkert mange som ikke har sett den for det... jeg for eksempel! ekztrimly pent Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Veldig bra mod, men håper at det går bra etter merkene, klivinga han fikk fremme og bake på kabinettet. Likte dette kabinettet veldig mye, de er bare rå når de setter fantasiene i gang. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ohh, fikk nesten lyst til å lage trekabinett, men i&s neste Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Dæven, han hadde peiling Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Stilig Fint å se noen tre kasser isteden for aluminium/stål Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Fyttihælsike! Det der er det beste eg noken gang har sett! Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Fyttihælsike! Det der er det beste eg noken gang har sett! då må du kike meir rundt på bit-tech Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Fyttihælsike! Det der er det beste eg noken gang har sett! då må du kike meir rundt på bit-tech Affirmative Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Fyttihælsike! Det der er det beste eg noken gang har sett! då må du kike meir rundt på bit-tech Mange fine case mods der ja. Kanskje vi norske nærder burde lage noe super flotte kabinetter fra bunnen av? Slå folka på bit-tech Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 WOW !!! En ting og si: NICE Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Likte den hummer pcen/bilen jeg Fikk lyst til å lage kasse til mini-itx kortet mitt nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå