Jonas9246 Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Hei, funker Google stadia eller bør jeg vente? Skal om et års tid flytte til en annen landsdel og helt nybygd hus. Tenker på å oppgradere hjemmebygd pc, monitorer og daglig tv skjerm med ny spill consoll etter flyttingen, har en pc med radeon 380x kort i nå. Men jeg har en jente som er intrisert i gaming. Er stadia noe å satse på? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Jeg har Stadia. fungerer fint. Et par spill som ikke fungerer like bra feks Grid, da merker jeg antydning til forsinkelse, men mange andre spill fungerer helt strålende. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 En enkel test: Plager input lagen fra Vsync deg? Stadia er verre. Lenke til kommentar
Jonas9246 Skrevet 3. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2020 Næ, aner ikke hva du snakker om. 😀 Spilte cod ofg andre fps spil da jeg holdt på. Nå er det snakk om en jente på 6 år. Gratis droid spill blir kjedelige syns hun. 😀 Lenke til kommentar
Jonas9246 Skrevet 3. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2020 Merko. Bilspill med control er feks for en 6 åring. Det er ok mener du? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Jonas9246 skrev (6 minutter siden): Merko. Bilspill med control er feks for en 6 åring. Det er ok mener du? Grid er et bilspill, der merket jeg et snev av forsinkelse, men en stund siden så mulig det er bedre nå. fremdeles fult spillbart. en 6 åring ville nok ikke ha lagt merke til det. 😛 ellers er det jo flust av andre "barnespill" på Stadia. Lenke til kommentar
Jonas9246 Skrevet 4. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2020 Takk for et pixel/laag fritt innspil/ svar. 😀 Tester vi. 😀 🤣 🤣 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå