Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Alle menn jeg har sugd har sagt jeg er "verdens beste"

Gjest bbbd2...b70

Anbefalte innlegg

Gjest bbbd2...b70

Av de fem mennene jeg har vært sammen med og sugd, har alle sagt det samme. Alle har sagt samme greia og vært besatt av blow jobs. Alle har blitt sugd tidligere men har aldri kommet av det og gitt meg komplimenter som "du er verdens beste til å suge" og "jeg har aldri kommet før deg" osv. Jeg lurer på om dette er vanlige kommentarer menn slenger ut for å løfte selvtilliten til dama? Jeg er tilsynelatende(?) flink å suge, men når jeg og noen venninner diskuterte blow jobs (ei som var usikker på om hun ville suge eller ikke) og jeg nevnte dette, da var det ei som sa at det sier de jo bare for at du skal være selvsikker. 

Føler selv jeg er flink da, de jeg har sugd har som sagt vært veldig generøse med komplimenter, noen har kommet altfor fort osv... Men føler meg litt dum om dette er kommentarer alle damer får, hvorfor sier dere ting som ikke er sant for å løfte dama opp? Jeg kunne aldri gjort sånn mot en fyr.. 

Anonymous poster hash: bbbd2...b70

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest bbbd2...b70

Og grunnen til at jeg også nevnte dette til venninnene var fordi vi som sagt utveksla tips og triks og jeg delte noen av mine, som er lidenskap og å kose seg.. Jeg syns jo det er veldig deilig å suge og det tenner meg at mannen blir så tent. 

Lenke til kommentar
Gjest bbbd2...b70
Gjest a14d4...072 skrev (11 minutter siden):

Ville si det er kompliment i øyeblikket, men skal ikke snakke for alle menn.

Anonymous poster hash: a14d4...072

Hva betyr det? At jeg gir en ok/middels dårlig blow job, men det er bra nok til at det gir orgasme og da blir mannen så gira at han presterer å si at "det her er den beste blow joben jeg har fått EVER"???? 

Lenke til kommentar
Gjest bbbd2...b70

Prøver bare å forstå tankegangen, altså. Av de mennene jeg har vært med har kun èn av de fått meg til å komme av slikking (og da har jeg gjort alt jeg kan for å veilede osv). Jeg sa til han at han var den eneste som har fått meg til å komme av det. Sier ikke det samme til de andre gutta og faker orgasme og sier de er verdens beste når de ikke er det? 

Lenke til kommentar

Når en blowjob er rett og slett sinnsyk god mister vi kontrollen og kommer ukontrollert lenge før vi forventet det...
Så ja, er den god er den god.

Nå er vi menn ikke like kompliserte som kvinnfolk, selv om det finnes en og annen idiot der, så bruker vi som regel å si det vi mente akkurat der og da. Men generelt så er nok mange av oss mannfolk litt nervøse på om vi skal si det rett ut eller om vi må passe oss når vi prater til kvinner pga kvinnemoralen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest bbbd2...b70
Malvado skrev (13 timer siden):

Når en blowjob er rett og slett sinnsyk god mister vi kontrollen og kommer ukontrollert lenge før vi forventet det...

Nå er vi menn ikke like kompliserte som kvinnfolk, selv om det finnes en og annen idiot der, så bruker vi som regel å si det vi mente akkurat der og da. Men generelt så er nok mange av oss mannfolk litt nervøse på om vi skal si det rett ut eller om vi må passe oss når vi prater til kvinner pga kvinnemoralen.

På grunn av kvinnemoralen? Altså, jeg blir glad for komplimenter, men begynner å lure når "alle" sier det samme, og når jeg i tillegg får høre fra venninner at jeg sannsynligvis bare får høre det fordi mannen vil gi meg falsk trygghet/selvsikkerhet. 

Innser nå at jeg rett og slett bare er veldig flink til det, mennene jeg har vært med har satt pris på det og uttrykt seg heretter. Så da får jeg bare ta det som et stort kompliment. :) 

Lenke til kommentar
Gjest 9ec07...867

Gjest bbbd2...b70 skrev (På 3.10.2020 den 20.54):

Og grunnen til at jeg også nevnte dette til venninnene var fordi vi som sagt utveksla tips og triks og jeg delte noen av mine, som er lidenskap og å kose seg.. Jeg syns jo det er veldig deilig å suge og det tenner meg at mannen blir så tent. 

Jeg er vell egentlig mest nysgjerrig på hvilke tips du ga til veninna?

Vil tro det er en blanding av at du er flink og at menn er ganske generøse med kompliment når de har snabelen i munnen på en kvinne.

Anonymous poster hash: 9ec07...867

Lenke til kommentar
Gjest bbbd2...b70
PgUp skrev (48 minutter siden):

Hmm... Har mine tvil, men send meg gjerne en PM så kan vi finne ut 🧐

Haha :) 

Gjest 9ec07...867 skrev (25 minutter siden):

Jeg er vell egentlig mest nysgjerrig på hvilke tips du ga til veninna?

Vil tro det er en blanding av at du er flink og at menn er ganske generøse med kompliment når de har snabelen i munnen på en kvinne.

Anonymous poster hash: 9ec07...867

Jeg sa hvilken respons jeg har fått fra menn og at mitt beste tips er å kose seg, lytte til mannens signaler, prøve seg frem, være lidenskapelig osv. Du merker jo om mannen liker det du gjør (tyngre pust, kølla banker hardere/blir hardere, han krummer tærne, blir rastløs med hendene) og om det du gjør ikke er noe særlig osv osv. 

Lenke til kommentar
Malvado skrev (På 4.10.2020 den 11.06):

Ehm, når man først er i en situasjon der hun faktisk har pikken i munnen sin så tenker jeg at man ikke trenger å være så nervøs som du gir uttrykk for.

Endret av hekomo
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Du er helt sikkert flink! Det er jo ingen grunn til å ettergå denne typen komplimenter. Det er jo uansett helt dust å si "du er sykt flink, helt klart topp 3 eller 4, men det er vanskelig å sammenligne direkte". Da er det jo rett og rimelig å plassere den personen som du nettopp har fått en fantastisk BJ av på toppen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 472ec...8c4

Fatter ikke at noen vil ha kjeften sin nedentil hos noen. Hver sin smak, men faen for noe griseri. 

Nedverdigende synes nå jeg.

Anonymous poster hash: 472ec...8c4

Lenke til kommentar
Gjest 5623a...7aa
Gjest 472ec...8c4 skrev (3 timer siden):

Fatter ikke at noen vil ha kjeften sin nedentil hos noen. Hver sin smak, men faen for noe griseri. 

Nedverdigende synes nå jeg.

haha your loss

Anonymous poster hash: 5623a...7aa

Lenke til kommentar
Gjest 472ec...8c4
hekomo skrev (18 minutter siden):

Ok boomer.

Haha, må man være boomer for å ha en slik mening. Denne meningen har jeg hatt siden jeg var i tenårene.

Gjest 5623a...7aa skrev (6 minutter siden):

haha your loss

Anonymous poster hash: 5623a...7aa

Jo takk. Slipper ihvertfall risiko for mye rare saker;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...