Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 4

Snikpellik

Anbefalte innlegg

2 minutes ago, Mr. President™ said:

På samme måte som man kan kritisere ledelsen for å ikke hente spillere så kan man vel si at Maguire, som Ole hentet, er katastrofe i forhold til prisen. Og feilene han gjør er jo helt hodeløse. Vi har sluppet inn 10 mål på 3 kamper nå. Har Ole null skyld i det? 

Jeg snakker om denne kampen her, syntes helt ærlig det ikke er Ole sin feil, det er ikke sånn at United var helt forferdelig, det var latterlige forsvarstabber som ødelagte kampen, + dommeren. 

Utenom det så er jeg kritisk til Ole og har vært det lenge, men jeg forstår også at han har en umulig oppgave når han har ett styre som jobber mot han ikke med han.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snikpellik skrev (8 minutter siden):

Det var det samme mot Brighton. Ingen av de sittende midtbanespillerne følger på og hjelper backen når ballen spilles bredt hos motstander. Ikke vingene heller. Matic og Pogba har ikke vist den kapasiteten i denne matchen heller for å si det sånn. 

Dette er noe vi var veldig gode på fra januar til sesongslutt, så det er et mysterium at det er sånn nå. Tror ikke spillerne plutselig har blitt ræva på det, og formasjonen er den samme, så det er andre grunner.

Ja, laget kan spille mye bedre fotball enn hva de viser til her. Ferguson fikk som kjent det beste ut av middelmådige spillere, han fikk de egentlig til å overprestere.

Solskjær må derfor ta skylden for at laget hans underpresterer noe vanvittig med kvalitetene de har på banen.

Pogba er jo bare en skygge av seg selv og fortsetter å underprestere slik han gjorde i forrrige sesong hvor han roter bort ballen med driblingene sine fordi han hele tiden ser ut til å tenke at han er for god til å miste ballen til tross for at han gjør det om og om igjen.

Endret av Sound money
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...