Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 4

Snikpellik

Anbefalte innlegg

.berZerk skrev (4 minutter siden):

Om det er kun en spiller som skal ha rødt der så er det faen meg Lamela, hva gjør egentlig de klovnene i VAR rommet sitt

Uten at jeg mener det var riktig tipper jeg de mener at Lamela bare deltok i en duell i feltet, og at det ikke er en albue, mens Martial slår bevisst mot strupen til Lamela. 

Regner med at vi får vite mer senere i dommerrapporten? 

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2 minutes ago, Mr. President™ said:

Men det er vel lov til å ha større forventninger enn dette? Solskjær har gjort mye bra, men han kan ikke være immun mot kritikk. 

Nei selvfølgelig fortjener han kritikk på lik linje med resten av laget. Og jeg begynner å miste mer og mer troen på Solskjær selv, men jeg tror ikke det er løsning å bare bytte manager hver gang ting går dårlig, det er så mye som er galt med denne klubben at manageren er egentlig bare toppen av isberget.

Lenke til kommentar

Hele forsvaret og midtbanen til United ser veldig udisiplinert ut, skulle tro de nettopp hadde fått foten ut av senga hele gjengen.

Solskjær må gi de et spark bak!

Men det er så vidt han reagerer på det latterlige røde kortet til Martial...Har han mistet futten?

Tror nesten vi må få inn en ny mann med mer engasjement i kroppen...

Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (3 minutter siden):

Nei selvfølgelig fortjener han kritikk på lik linje med resten av laget. Og jeg begynner å miste mer og mer troen på Solskjær selv, men jeg tror ikke det er løsning å bare bytte manager hver gang ting går dårlig, det er så mye som er galt med denne klubben at manageren er egentlig bare toppen av isberget.

Jeg er enig i at det ikke er løsningen, men jeg er ganske sikker på at vi hadde ligget høyere på tabellen nå med en mer taktisk kapabel manager enn Solskjær. Men jeg mener likevel at ansettelsen av ham var riktig etter det Mourinho gjorde med laget og klubben, men det er begrenset hvor langt man når uten de riktige taktiske egenskapene.

Lenke til kommentar
.berZerk skrev (5 minutter siden):

Men hvordan kan han kritiseres for at forsvarsspillerne hans gjør massive personlige feil og dommerene gjør det enda verre, jeg bare ser ikke hvordan det er Ole sin feil

På samme måte som man kan kritisere ledelsen for å ikke hente spillere så kan man vel si at Maguire, som Ole hentet, er katastrofe i forhold til prisen. Og feilene han gjør er jo helt hodeløse. Vi har sluppet inn 10 mål på 3 kamper nå. Har Ole null skyld i det? 

Lenke til kommentar
Sound money skrev (7 minutter siden):

Hele forsvaret og midtbanen til United ser veldig udisiplinert ut, skulle tro de nettopp hadde fått foten ut av senga hele gjengen.

Det var det samme mot Brighton. Ingen av de sittende midtbanespillerne følger på og hjelper backen når ballen spilles bredt hos motstander. Ikke vingene heller. Matic og Pogba har ikke vist den kapasiteten i denne matchen heller for å si det sånn. 

Dette er noe vi var veldig gode på fra januar til sesongslutt, så det er et mysterium at det er sånn nå. Tror ikke spillerne plutselig har blitt ræva på det, og formasjonen er den samme, så det er andre grunner.

Et annet mysterium er hvorfor spesielt AWB trekker så smalt. Dette har han ikke gjort før heller, og det har vært styrken hans å kunne ligge bredt fordi han har så god løpskapasitet. I hans tilfelle virker det som han har mistet kapasiteten eller glemt basisferdigheter i posisjonsspillet.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...