Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Tror jeg får gyldig fravær fra jobb for dette. Muligen påvist covid-19 i tillegg. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Det e forklaringa. heile pool har blitt smitta av Mane og Thiago ^^ Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 (endret) Tenk å være forelder og døpe ungen sin Marvelous. Da har du satt standarden for kidden. Ikke noe forventningspress der, nei. Endret 4. oktober 2020 av :utakt Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2020 :utakt skrev (2 minutter siden): Tenk å være forelder og døpe ungen sin Marvelous. Da har du satt standarden for kidden. Ikke noe forventningspress der, nei. Bare vent til du ser hva de andre på Zimbabwes landslag heter! 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 På den lyse sida, no må det bli wakeup call for både pool og united. ^^ Her blir det hårføner og hoderulling. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Whiteshit skrev (1 minutt siden): På den lyse sida, no må det bli wakeup call for både pool og united. ^^ Her blir det hårføner og hoderulling. Hårføner ihvertfall. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Snikpellik skrev (8 minutter siden): Bare vent til du ser hva de andre på Zimbabwes landslag heter! Innrømmer glatt at jeg ikke er så stødig i Zimbabwe...siske? Zimbabske? Samma det... spillere, men nå ble jeg jo nysgjerrig. Knowledge Musuna Teenage Hadebe Divine Lunga Admiral Muskwe Hva er dette for en gjeng?! 😂😂 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 13. oktober 2020 Del Skrevet 13. oktober 2020 :utakt skrev (På 4.10.2020 den 22.24): Innrømmer glatt at jeg ikke er så stødig i Zimbabwe...siske? Zimbabske? Samma det... spillere, men nå ble jeg jo nysgjerrig. Knowledge Musuna Teenage Hadebe Divine Lunga Admiral Muskwe Hva er dette for en gjeng?! 😂😂 Hehe, de har noen litt rare måter å navngi folk på der nede. Jeg fikk høre en historie av en i familien som er misjonær (grøss) om en person som het Motorola Bond. Han hadde fått Motorola som fornavn fordi når han ble født fantes det en måte å kommunisere med omverdenen på i den landsbyen han ble født i og det var en gammel Motorola telefon. Bond ble han gitt fordi faren likte James Bond. Det skal legges til at dette fort kan være en røverhistorie og at de tradisjonelt ikke endrer på etternavn, men gir heller fornavn som har en eller annen form for betydning. Mer å lese her (blant annet): https://en.wikipedia.org/wiki/Zimbabwean_names 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå