Jakobk Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Sexylubb1 skrev (1 minutt siden): Classy av Bailly å skade Kane med vilje ass. Classy av Lamela å overspille på Neymar-nivå 6 Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Jakobk skrev (Akkurat nå): Classy av Lamela å overspille på Neymar-nivå Classy av FA å være så ukonsekvent med dommeravgjørelser Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2020 Teal. skrev (Akkurat nå): Ja, for det er det røde kortets feil at UTD har blitt overkjørt hele kampen. Igjen - jeg siktet til situasjonen med det røde kortet. Ingenting annet 2 Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 VAR er faktisk noe av det mest ubrukelige dritet noensinne, asså er det mulig å gang på gang gjøre alt feil Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Tror aldri jeg har sett så dårlig forsvarspill av ett såkalt topplag noen gang, og jeg heier på arsenal og er vandt med mye rart.. Ja greit det røde er patetisk, men dere ble like overkjørt før det også. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 er det noen som gidder å sitte se på dette? Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Hvor lenge før Solskjær får sparken? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Premier League kan ta seg en bolle. VAR er en jævla vits Lenke til kommentar
Teal. Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 ChopperReid skrev (Akkurat nå): Tror aldri jeg har sett så dårlig forsvarspill av ett såkalt topplag noen gang, og jeg heier på arsenal og er vandt med mye rart.. Ja greit det røde er patetisk, men dere ble like overkjørt før det også. Men det er jo Lindelöfs feil at UTD-forsvaret har sluppet inn så mange mål... 🤡 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Værste jeg har sett! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 fox skrev (1 minutt siden): Classy av FA å være så ukonsekvent med dommeravgjørelser Hadde vært litt lettere om ikke spillere alltid prøvde å jukse Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Jakobk skrev (2 minutter siden): Classy av Lamela å overspille på Neymar-nivå Er vel ikke greit å skade motspillere fordi dommerne suger? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2020 Jakobk skrev (2 minutter siden): Classy av Lamela å overspille på Neymar-nivå Kan si mye om Lamela, men det er ikke bare Lamela som er skandalen, det er VAR som ikke straffer ham for nøyaktig det samme som Martial. Noe av det mer merkelige jeg har sett VAR-messig 2 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Sexylubb1 skrev (Akkurat nå): Er vel ikke greit å skade motspillere fordi dommerne suger? Er vel aldri greit å skade motspillere, men er bare så vanvittig frustrert. Får håpe Kane klarer seg. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Tåkefyrste skrev (2 minutter siden): er det noen som gidder å sitte se på dette? Åh ja, herrefred som jeg koser meg! 2 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Snikpellik skrev (2 minutter siden): Kan si mye om Lamela, men det er ikke bare Lamela som er skandalen, det er VAR som ikke straffer ham for nøyaktig det samme som Martial. Noe av det mer merkelige jeg har sett VAR-messig Er naturligvis enig, men passa bedre å si noe om Lamela i sammenhengen😂😂 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2020 (endret) Nesten provoserende at Maguire begynte å storspille etter 1-4 EDIT: tar det tilbake etter den pasningen der Endret 4. oktober 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 (endret) Hadde vært morsommere om det var et annet lag en Tottenham, men er jo unektelig litt morsomt å se ManU kollapse totalt. Tottenham kan fort putte et tosifret antall mål her hvis de gidder. Endret 4. oktober 2020 av Reg2000 1 Lenke til kommentar
.berZerk Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Om det er kun en spiller som skal ha rødt der så er det faen meg Lamela, hva gjør egentlig de klovnene i VAR rommet sitt 7 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2020 Ingen sjans for poeng her med mindre Spurs får rødt tidlig i andre og Solskjær sender forsvarsspillerne i malingsblanderen i pause, pluss et mirakel 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå