Gå til innhold

Polestar 2-eiere opplever at bilen plutselig stanser. Nå kalles modellen tilbake


Anbefalte innlegg

26 minutes ago, scuderia said:

 

Kva har egentlig rekkevidde med å bedømme kva som er hovedkilden? Du er klar over at folk flest har ein stikk-kontakt dei kan bruke ved boligen sin, men ikkje ein bensinstasjon?

Også kva bil snakke du om konkret her? Du skriv berre PHEV. Det er ganske mange av dei etter kvart. 

Ein Hyundai Sonata har 32 mpg i bensin variant, men 52 mpg i hybrid modellen. Dette til tross for at den ikkje er PHEV, berre HEV, med snakk om 20 km rekkevidde på ren elektrisk. Korleis trur du den oppnår 2/3 til nesten halvparten av forbruket med så liten elektrisk komponent?

Bensinen har 14.8 gallons som gjer ein rekkevidde på 470 miles med kalkulatoren, mens hybriden (skjønt no finn eg berre data tilhørende 2021 modellen) er på 13.2 gallons, som gjer 684 miles. Ein god 45% aukning, sjølv om batteriet kun tilbyr ein mager 20 km rekkevidde i seg sjølv og ikkje har plugin støtte...

Endret av Drunkenvalley
Sjekka eit tal. Oisann, 45% i staden for 25% ja. o.o
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
13 minutes ago, henrikwl said:

Det er nesten nødt til å være en kombinasjon av software og hardware all den tid det ikke gjelder alle bilene, og hvis halvparten av bilene har fått en bad batch med HVAC-enheter er det igjen ting som er vanskelig å fange opp uten å teste hver eneste bil som ruller av samlebåndet.

Nja, det er da ganske ekstremt om halvparten av bilene i Norge berre er ein "bad batch" som ikkje blei fanga opp i Q&A. 😅

Men berre det blir fikset fremover så.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
29 minutes ago, scuderia said:

Ok..PHEV har en rekkevidde på strøm på 45km men med forbrenningsmotor er rekkevidden 600 km. Så 45 på batteri og 555 på fæl fæl bensin. Av de siste er i beste fall ca 20% regenerert energi så 160km av de totalt 600km er baser på elbilen. Altså står forbrenningsmotoren for minst 73% av bilens potensielle rekkevidde. 

Du kan velje å sjå slik på det, men for dei fleste er det langt mellom køyreturar som treng heile rekkjevidda til bilen.  Dei fleste turar går ikkje lengre enn til butikken.

29 minutes ago, scuderia said:

Du kan sikkert argumentere med at ikke alle turer er på 600km og mange er også så korte at de kun bruker batteriet. Men mange lader heller ikke sin hybrid så det blir veldig hypotetisk i begge veier. 

Det er dessverre eit problem med ladbare hybridar at dei ofte er firmabilar der firmaet betaler bensin men ikkje straum, ja.  Når privatpersonar eig bilen vil eg tru at dei fleste ladar for å spare pengar.  (Kva er vitsen med å betale ekstra for ein ladbar hybrid dersom du ikkje har tenkt å spare pengar på drivstoff?)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
40 minutes ago, uname -l said:

Ja, fint at de kan luke ut litt smårusk over dammen før bilene blir solgt her.

So Tesla's quality control is embarrassingly bad. Our brand new model Y's roof just fell off

Du kan nok finne mange rare enkelthendingar for dei aller fyrste eksemplara, men det har vel ikkje skjedd til no at Tesla måtte kalle attende over halvparten av bilane dei har seld fordi dei har det med å stanse midt på vegen.  Eller at dei sender ut bilar utan fungerande OTA, slik at bilane må på verkstad for noko so trivielt som oppdatering av programvare.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
scuderia skrev (1 time siden):

Ikke jeg som dro dem inn i gruppen for elbiler.. men hovedkilden til fremdrift i en hybrid er en forbrenningsmotor. 

Er det? Vi kjører vår PHEV 95 % elektrisk. Så de siste 5 %ene er hovedframdriften? Er du helt 100% sikker på dette? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Sturle S skrev (17 minutter siden):

Du kan nok finne mange rare enkelthendingar for dei aller fyrste eksemplara, men det har vel ikkje skjedd til no at Tesla måtte kalle attende over halvparten av bilane dei har seld fordi dei har det med å stanse midt på vegen.  

Du har rett. Framfor å gjøre en ansvarlig tilbakekalling så foretrekker Tesla å feie under teppet alvorlige mangler. Som for eksempel forstillingen på Model S som enten er underdimensjonert eller har dårlig støp slik at den titt og ofte knekker.

Tesla Model S Owner Reports Broken Suspension at High Speed, He’s Not Alone

Sturle S skrev (19 minutter siden):

Eller at dei sender ut bilar utan fungerande OTA, slik at bilane må på verkstad for noko so trivielt som oppdatering av programvare.

Du har rett igjen. Disse tingene er trivielle sammenlignet med å miste kontrollen over bilen i 200 på Autobahn fordi forstillingen er laget av kjeks.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, scuderia said:

Ok..PHEV har en rekkevidde på strøm på 45km men med forbrenningsmotor er rekkevidden 600 km. Så 45 på batteri og 555 på fæl fæl bensin. Av de siste er i beste fall ca 20% regenerert energi så 160km av de totalt 600km er baser på elbilen. Altså står forbrenningsmotoren for minst 73% av bilens potensielle rekkevidde. 

Du kan sikkert argumentere med at ikke alle turer er på 600km og mange er også så korte at de kun bruker batteriet. Men mange lader heller ikke sin hybrid så det blir veldig hypotetisk i begge veier. 

PHEV har en rekkevidde på 600km og hovedkilden (73%) er forbrenningsmotoren. Så kan du tenke tull og tøys så mye du selv vil..

Du kan gå ut i fra at de fleste har en statistisk fordeling på reisene de foretar med en bil hvor de aller fleste er ganske korte (TØI sier gjennomsnittsreisen for bil i norge er ca 15 km, da blir medianreisen enda kortere). Å ha tilgang til lang rekkevidde er en komfortfaktor som er en betingelse for kjøp av en bil, ikke fordi det brukes så mye, men fordi biler ikke er som golfklubber, man har ikke en for hver type tur. En bil må gjerne ta seg av de små brukscasene som krever lang rekkevidde selv om hovedbruken er korte turer. 

Konsekvensen er at PHEVer selv med ganske kort elektrisk rekkevidde realiserer en veldig høy andel av total distanse kjørt elektrisk. I.e. man installerer en bensinmotor istedet for et ekstra stort batteri for å dekke komfortfaktoren det er å ha lang rekkevidde fordi den bruken har realtivt sett lite miljøavtrykk så man får mindre miljøgevinst igjen for å bruke dyre batterier til dette. 

At kjøpere av PHEV i noen statistisk signifikant grad ikke skulle lade bilene er en påstand du trenger å dokumentere. Sammenlignet med BEV nyter PHEV lite incentiver, og de er for det meste dyrere enn tilsvarende ICE* biler, så hva skulle motivasjonen være til å kjøpe en PHEV om man ikke har tenkt å lade den? 

*) Ja jeg er klar over at det er noen tilfeller hvor det har vært omvendt, men jeg kan ikke se at de er representerbare eller utgjør noen stor andel, da det gjelder noen få ekstremt dyre biler som BMW X5 og Porsche Cayenne
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
bzzlink skrev (Akkurat nå):

Henger denne tilbakekallingen sammen med det massive forbruket Polestar eierene rapporterer også? Eller er faktisk bilen tørstere enn en e-tron?

Det er vilt forskjellig forbruk på Polestar gruppen på FB ser jeg, så jeg trur HVAC greia er årsak i de eksemplene hvor man nesten har 300Wh/km i forbruk. Det er jo alt for vilt, og må da være linket til feilen? 
 

Lenke til kommentar
33 minutes ago, uname -l said:

Du har rett. Framfor å gjøre en ansvarlig tilbakekalling så foretrekker Tesla å feie under teppet alvorlige mangler. Som for eksempel forstillingen på Model S som enten er underdimensjonert eller har dårlig støp slik at den titt og ofte knekker.

Tesla Model S Owner Reports Broken Suspension at High Speed, He’s Not Alone

Du har rett igjen. Disse tingene er trivielle sammenlignet med å miste kontrollen over bilen i 200 på Autobahn fordi forstillingen er laget av kjeks.

Du har funne to tilfelle av at det har skjedd med ein bil som det finst over 100.000 av på vegen.  Tenk om du hadde generalisert slik om alle bilmerke?  Då hadde du nok vore fotgjentar – berrføtt pga alle problema du har høyrt om med sko.  Min Model S har gått over 180.000 km, og eg har aldri hatt ein uventa stans.  Eg skifta den eine bærearmen framme tidlegare i år fordi kula var sliten, men det er heilt normalt for ein bil som har gått so langt.  I alle fall sa verkstaden som utførte både EU-kontrollen og reparasjonen (ein heilt vanleg lokal verkstad som tek alle bilmerke) at det er heilt normal slitasje.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Sturle S skrev (3 minutter siden):

Du har funne to tilfelle av at det har skjedd med ein bil som det finst over 100.000 av på vegen.  

Dette er to helt nylige eksempler av drøssevis med tilfeller, langt flere enn det som skal til for at en ansvarlig bilprodusent gjør en tilbakekalling på eget initiativ. Mange tilbakekallinger foretas fordi noe kan skje.

Det at taket blåser av på en helt ny Model Y er i samme gate. Du prøvde å unnskylde det med at det var en av de første eksemplarene, men dette skjedde siste uke med en bil som har vært i produksjon siden januar. Selskapet er kjemisk fritt for enhver kvalitetskultur og nå skal de visstnok starte produksjon av batteri-celler. Lykke til med det.

(Denne tråden handler om Polestar-tilbakekallingen, men Tesla-fansen får takke seg selv for at sammenligningen gjøres når de dukker opp og prøver å si æda bæda.)

Lenke til kommentar
2 hours ago, Sturle S said:

Med det utsegnet sikta eg sjølvsagt til Noreg.  Eg kunne ikkje vite at du bur i Turkmenistan.  Evt at du på nytt prøver å snakke deg vekk og misforstå med vilje.  Eg oppfatta "Dinosaurbil" som eit norsk ord og at du difor refererte til norske forhold.  Kva ordet tyder på turkmensk veit eg ikkje.

 

I Noreg var litt over 10% av nyregistrerte varebilar i september elektriske, men for varebilar, bussar og lastebilar ligg mange andre land før Noreg.  Dessverre har eg ingen lett tilgjengeleg statistikk for andre køyretyklassar enn personbilar.

Tidlege bensinmotorar var ikkje veldig kresne på drivstoffet.  Det var heller ikkje mange vegar som eigna seg, dei hadde små motorar og gjekk seint, so ei kanne heldt lenge.

Vårt batteri held til 400 km og vi har køyrt bilen gjennom 17 land.  Nye bilar går over 600 km på fullt batteri.  Vi har berre den eine elbilen og har ingen problem med rekkjevidda.  Straum er ikkje spesielt dyrt i Europa og mange stader tilbyr dei gratis lading til kundar/gjestar.

Nå er vi altså din egen definisjon av "bil" og bare Norge selvsagt.. Selv om vi har diskutert globale tall i fire timer.. begynner vi å bli litt glemsk?

Norske markedet, eller det i Turkmenistan, er ikke veldig interessante for det globale markedet. Og eneste grunnen til at det selges så mange batteribiler her er på grunn av avgiftene.

4 hours ago, Sturle S said:

I so fall går veldig mange bilar med forbrenningsmotor direkte til hoggaren, for globalt står ladbare bilar for nesten 4% av salet (3,8% i august, meir i september).

Lenke til kommentar
23 minutes ago, scuderia said:

 

  Intet svar på spørsmålet altså?

10 minutes ago, scuderia said:

 

Du virker til å avvise ting blankt uten å ha eit faktiskt eller vesentleg argument her. Ikkje virke det til at påstanden din er basert i etablert fakta, men i di eigen synsing igjen. Igjen, kva skjedde med fakta over følelser?

 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, scuderia said:

Nå er vi altså din egen definisjon av "bil" og bare Norge selvsagt.. Selv om vi har diskutert globale tall i fire timer.. begynner vi å bli litt glemsk?

Eg trur ikkje vi kjem so mykje lenger ved å diskutere definisjonen av "bil":   Er minibussar ikkje ein bilar medan lastebil og varebilar er bilar, fordi lastebil og varebil har bil i namnet?  Kva med ein olabil?  Ahlgrens Bilar?  Bil er i denne samanhengen ein vanleg personbil med teknisk kode M1.  Apropos globale vs nasjonale tal vil definisjonen av bil òg variere mykje frå land til land, og salsstatistikken for personbilar tek til ein viss grad høgde for det.  Du kan gjerne prøve å finne global statistikk for alt du kallar "bil".  Dersom du var so oppteken av "fakta" som du påstår, hadde du gjort det for lenge sidan.

 

Eg har forklart deg kvifor eg fyrst kommenterte innlegget ditt etter norske forhold.  Her ser vi sjeldan nyregisstrerte bilar utan EB-skilt.  Berre etternølarar og teknofobar kjøper dinosaurbilar.

1 minute ago, scuderia said:

Norske markedet, eller det i Turkmenistan, er ikke veldig interessante for det globale markedet. Og eneste grunnen til at det selges så mange batteribiler her er på grunn av avgiftene.

Det er mange årsakar til at det vert seld mange elbilar i Noreg.  Ikkje berre avgiftene.  Nordmenn er òg langt over gjennomsnittet ivrige etter å ta ibruk ny teknologi.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
7 minutes ago, Sturle S said:

Eg har forklart deg kvifor eg fyrst kommenterte innlegget ditt etter norske forhold.  Her ser vi sjeldan nyregisstrerte bilar utan EB-skilt.  Berre etternølarar og teknofobar kjøper dinosaurbilar.

Det er vel også ein viss andel som framleis treng hengerfeste, og ikkje ynskje bruke mykje penger. Ikkje mange, men det er nok eit par i den gruppa, og andre grupper av liknande størrelser som har andre snodige krav ikkje oppfylt av elbil markedet til rett pris enda...

...men med nye elbiler på veg som fyller vesentlig fleire tomrom er nok det på veg ut.

Lenke til kommentar
scuderia skrev (1 time siden):

Av den totale rekkevidden er hovedfremdriften forbrenningsmotoren. Det er jeg 100% sikker på

Det viktige blir jo hvilken fremdriftstype som blir mest brukt i bilens levetid. Om det er mest bensin eller strøm. Og hos privatpersoner er det definitivt strøm som er hoveddrivstoff.

Hva man kan kjøre teoretisk lengst på blir totalt uinteressant i det store bildet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...