rawwn Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Hei! Går VG2 og har matematikk R1. Vi hadde nå for to uker siden prøve i kap 1. Før prøva gjorde jeg alle oppgavene i boka, samt eksamensoppgaver, uten store vansker, og følte at jeg mestret pensum. Da vi hadde prøve ble jeg ble overasket over hvor vanskelig den var i forhold til oppgavene i boka, men jeg fikk likevel gjort alle oppgavene på prøven, og hadde en rimelig god følelse etterpå. Da vi fikk tilbake prøva, fikk jeg en karakter jeg ble ganske skuffet over, da jeg trodde jeg skulle klare bedre. Tenker nå litt på om jeg bør bytte til S1. Har andre vært i samme situasjon? Hvor mye vanskeligere blir R1-pensummet etter hvert, og hvordan opplevde dere faget? Setter pris på alle meninger, synspunkter og erfaringer!:) Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Fortsett løpet ditt og ikke tenk på å bytte en gang. Snakk med den læreren din om hvordan du kan bli flinkere så løser dette seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå