Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Mensen!

Gjest 68a4e...204

Anbefalte innlegg

Gjest 68a4e...204

Heisann! Først og fremst, jeg skal kontakte legen. 

Nå til spørsmålet. Jeg har for første gang på kanskje 6 år mensen igjen ( jeg er i en alder av 24 år), går på ppillene Vinelle. Det var i sommer jeg hadde min første runde med litt magesmerter, brunt utflod og slimete klumplignende greier. Det var alt den gang. Så nå i 3 uker har jeg hatt perioder med brunt utflod igjen, men nå siste 2 dagene har jeg hatt mengder med brunt og rødt utflod og det som jeg vil si er mensen. Er små stikksmerter nederst i magen og rundt om. Har ikke hatt pause på ppillene, og går på piller nå også. Har hatt fast partner i 6 år. 

så er det noen som har opplevd det samme før? 

Anonymous poster hash: 68a4e...204

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 26a3a...f8b
Gjest 68a4e...204 skrev (På 2.10.2020 den 18.16):

Heisann! Først og fremst, jeg skal kontakte legen. 

Nå til spørsmålet. Jeg har for første gang på kanskje 6 år mensen igjen ( jeg er i en alder av 24 år), går på ppillene Vinelle. Det var i sommer jeg hadde min første runde med litt magesmerter, brunt utflod og slimete klumplignende greier. Det var alt den gang. Så nå i 3 uker har jeg hatt perioder med brunt utflod igjen, men nå siste 2 dagene har jeg hatt mengder med brunt og rødt utflod og det som jeg vil si er mensen. Er små stikksmerter nederst i magen og rundt om. Har ikke hatt pause på ppillene, og går på piller nå også. Har hatt fast partner i 6 år. 

så er det noen som har opplevd det samme før? 

Anonymous poster hash: 68a4e...204

Jeg har opplevd en gang i blant at jeg plutselig får brun utflod/mensen selv om jeg går på p-piller og ikke har tatt sukkerpillene. Om det går for lenge mellom hver gang jeg har mensen så kommer det plutselig av seg selv. Bra du tar kontakt med legen for det trenger ikke ha med p-pillene å gjøre. Jeg opplevde lignende spotting når jeg gikk på Cerazette (minipille), det kom og gikk, bare plagsomt. 

Anonymous poster hash: 26a3a...f8b

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...