akelbo Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Spider-Man Remastered bytter ut Peter Parkers ansikt og fansen er ikke imponert Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Jeg skjønner de som har spilt mange timer som en karakter, så blir han "helt forandret" i en ny versjon. Selv likte jeg veldig godt den nye versjonen, men jeg har kun noen få timer i den originale. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Absolutt ingen ville hatt problemer med dette om han så slik ut fra før av. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Synes originale gir meg mer Peter Parker vibes, men har sikkert noe med at jeg har spilt gjennom spillet med det ansiktet. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Har ingen problemer med at de endrer annsiktet. Dette er ikke første gang noe som dette har skjedd. Bare se på Tomb Raider Definitive Edition. Selv ville jeg virkelig likt en liten fotosensitivitets valg for å kunne skrudd av blinkeeffekten som kommer hver gang man gjør ett hardt knockout slag på en fiende. 1 Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Om 10 år gjør man dette i filmer. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Har en del timer i Spider-Man. Han ser litt annerledes ut I Remastered, men ikke noe som ødelegger alt for meg. Føler det er litt hysteri for hysteriet sin skyld. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Har knapt spilt spillet på PS4, så jeg hadde nok aldri merket forskjellen om ikke internett hadde fortalt meg dette Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 ----- +Bjoolz ----- - Om 10 år? Dette har dem drevet med i mange år allerede i film-bransjen. Mest plagsom og irriterende er det når det skjer i en (TV-)Serie, særlig når det er snakk om en som har blitt sendt i flere 10 år... (TV-)Serien "Days of our lives" er et premie eksempel på akkurat dette. Det er en ting at dem introduserer nye characters fra tid til annen i en (TV-)Serie som har blitt sendt siden midten av 60-tallet, men når dem bytter ut skuespillere for characters som ikke ligner nok på den orginale skuespilleren det ødelegger svært mye av illusjonen i handlingsforløpet. Så det overrasker ikke en plass at dem gjør/har gjort det samme med spill over årenes løp. Merkelig at det først nå med Spider-Man er et problem. ----- Som andre her nevner så har dette skjedd flere ganger med "Lara Croft" over årenes løp. ----- Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 95% av spillet blir jo spilt med maske på, så det har vel ikke så mye å si tenker jeg. Personlig syns jeg han ser bedre ut nå. Litt lik Andrew Garfield før, nå mer Tom Holland-vibber som passer bedre med tanke på hvem som spiller Spidey på storskjermen nå for tiden. 1 Lenke til kommentar
AtterEnBruker Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Som kommentert tidligere, ikke så big deal om han så slik ut fra starten. Poenget er heller den store samtalen om hvorvidt underholdning og kulturprodukters fremtid blir mer likt en eneste stor mandela-effekt... Lenke til kommentar
mullethemekk Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Han ser mye bedre ut i remastered. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 4. oktober 2020 Del Skrevet 4. oktober 2020 Vell, den som kjøper dette til PS5 må vel begynne på nytt uansett, så da kan man bare se på det som er helt nytt spill... Lenke til kommentar
JHH1411 Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Forstår ikke at disse devs for death-threats. Altså Remastered Peter ser ut som 30 år ældr enn Miles Morales. Hvilket jeg ikke syntes ser bra ut. Nåå når peter er Miles' mentor i Spider-Man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå