sedsberg Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 (endret) Hei. Dum som jeg var kjøpte jeg 2 år med Security & Service Plus for å få tilgang til kupévarmer, ladestyring etc. via app. Dette fungerte helt fint..... fungerte (treeeeegt!) i prøveperioden men nå må bilen inn på verksted omtrent en gang i måneden for å resette en modul i bilen som henger seg. All kommunikasjon til/fra bilen stopper opp. Er det en måte å få gjort dette selv? Golf GTE 2017 Endret 2. oktober 2020 av sedsberg Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Har du kontaktet support om de kan løse problemet? https://www.volkswagen.no/no/tilkoblings-og-mobilitetstjeneste/tilkobling/driftsmeldinger.html Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2020 De løser det midlertidig. Men jeg må inn på merkeverksted for å fikse det. Noe som er litt tungvindt i lengden. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Da er det verkstedet som løser det midlertidig. Sier også support at det er dette som må gjøres? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2020 Support forklarer verkstedet hva de skal gjøre. Ser andre også har samme problemet. Slik det ser ut nå så ser jeg etter en eller to ganger til om jeg krever pengene igjen på reklamasjon. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 (endret) Jeg ville sendt epost til support og spurt om det er noen utsikter til bedring. Det ser ikke ut til at det er mulig å finne ut om greiene kan resettes med vcds. Uansett er det ganske dyrt med vcds. Endret 2. oktober 2020 av mobile999 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2020 Tror du det kan være verdt å forsøke å koble fra batteriet (12V) en stund? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2020 Koblet fra batteriet en halvtimes tid og nå fungerer det igjen. Det sparer meg i det minste for en del tidkrevende verkstedbesøk. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 3. oktober 2020 Del Skrevet 3. oktober 2020 Jeg har ikke lest på forumet siden tidlig i dag. Man skal være forsiktig med å koble fra batteriet på moderne biler. Jeg ville ha spurt verkstedet om det er greit først. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2020 2 hours ago, mobile999 said: Jeg har ikke lest på forumet siden tidlig i dag. Man skal være forsiktig med å koble fra batteriet på moderne biler. Jeg ville ha spurt verkstedet om det er greit først. Det står beskrevet i manualen at man kan bytte batteri selv, så det tolker jeg som at det bør gå greit. Leste også på diverse forum om folk som har koblet fra batteriet for å lade det. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2021 Fant ut at det bare er å nappe ut sikring F17 noen sekunder. Den sitter bak det lille oppbevaringsrommet nede til venstre for rattet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå