ReaveЯ Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Helvete! Kvalmt hvor mye det Villarreal laget scora på straffe! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Så De Gea er dårlig på å redde straffer og score straffer Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Trist ass... Spesielt når Deano egentlig burde vært byttet inn her for å ta de Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Hahahaha som jeg sa. Ole out! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 De gea kunne fint redda et par der.. syndebukk. Deano er nok best på det området Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Gea's siste spark i klubben? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 ReaveЯ skrev (1 minutt siden): De gea kunne fint redda et par der.. syndebukk. Deano er nok best på det området Så ikke ut som han var gira for det. Haha Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (Akkurat nå): Gea's siste spark i klubben? Må i såfall gå på et saftig lønnskutt med mindre han skifter kontinent Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 (endret) Imponert over alle på straffe, spesielt Tuanzebe. Klandrer ikke De Gea for å bomme på straffe. Han er dog ikke god nok på å redde straffer. Ut fra kampen hadde vi fortjent å vinne, men ingen scoringer iløpet av den meget gode andreomgangen ødela. Litt tilfeldig at det ikke ble sånn, med de sjansene. Når det blir straffekonk er det bingo. Fryktelig vondt å tape, men følte fra Villareals første mål at dette ikke skulle gå i dag. Pån igjen med masse «Ole out» og krisemaksimering de neste månedene. Endret 26. mai 2021 av Snikpellik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Mr. President™ skrev (1 minutt siden): Må i såfall gå på et saftig lønnskutt med mindre han skifter kontinent Masse rike klubber i Europa da. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Rashford burde vært bytta ut til pause og første bytte etter 100min. Inkompetent. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (Akkurat nå): Masse rike klubber i Europa da. Som er aktuelle? Har Monaco fremdeles penger? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (1 minutt siden): Masse rike klubber i Europa da. Som ikke vil ha han, noe du også er fullt klart over. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 (endret) Klandrer ikke DDG for å bomme på straffe, men jeg mener bestemt at Ole burde byttet inn Deano. Det ville LVG ha gjort, det ville antakelig Mourinho ha gjort, og det burde OGS ha gjort. Endret 26. mai 2021 av Prusk Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Merker jeg synes mer synd på de Gea enn jeg synes det er trist å tape det her. Dette ble en sesong som både startet og sluttet skikkelig trått. Håper bare ikke det blir for mye tabloid #oleout i tiden som kommer. For fremgangen har uten tvil vært stor det siste året. 1 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Flaut å bli eid av lillegutt lag. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 blured skrev (5 minutter siden): Merker jeg synes mer synd på de Gea enn jeg synes det er trist å tape det her. Dette ble en sesong som både startet og sluttet skikkelig trått. Håper bare ikke det blir for mye tabloid #oleout i tiden som kommer. For fremgangen har uten tvil vært stor det siste året. Javel.. så vi samme kamp? Han var ikke nærheten av å redde noen straffer. haha Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 5 minutes ago, blured said: Merker jeg synes mer synd på de Gea enn jeg synes det er trist å tape det her. Dette ble en sesong som både startet og sluttet skikkelig trått. Håper bare ikke det blir for mye tabloid #oleout i tiden som kommer. For fremgangen har uten tvil vært stor det siste året. 2. plass i ligaen og sikret CL neste år. Hvorfor gir EL grunn for #oleout? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Liquidkey skrev (5 minutter siden): 2. plass i ligaen og sikret CL neste år. Hvorfor gir EL grunn for #oleout? På grunn av clickbait og det faktum at han får langt mer kritikk enn noen andre bare på grunn av at han er United-manager. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå