Mr. President™ Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Fotballen i et nøtteskall det! 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 (endret) Er ganske sikker på at spanjakkene tar dette dessverre. Endret 26. mai 2021 av Delvis Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Unai’s gonna Unai? Med den historien hans er det lett å se for seg at de skal klare det. Men United er et bedre lag, og favoritter. Vi har potensiale til å knuse dem, men de har også potensiale til å Blir litt for spennende, jeg har et elsk/hat forhold til finaler med United. De to forrige i CL etter Moskva var helt grusomme, med tap. Den forrige i Europa League var nervene roligere siden jeg var på stadion, men da hadde vi også kontroll hele matchen. Nå denne gangen blir det veldig ille om vi taper siden vi møter et lag som er en del dårligere. Huff og gru. Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Bailly er den som erstatter Maguire, som riktignok er på benken. Pogba - McTominay på midtbanen, dermed er Fred benket, men Rashford får spille på venstre kant! Liker det jeg ser, Pogba pleier å være ryddig nok defensivt bare kampen er viktig nok. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 26. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2021 Deilig lag. Spent på midtbanen defensivt. Kommer til å sprudle fremover med Rashford, Pogba og Shaw Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Usikker på om jeg klarer å se kampen engang... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Helt utrolig hvor mye vi suger i de situasjonene der Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Elendig kamp av oss sålangt.. men vi må ofte ha 0-1 får å våkne så enda håp. Men hadde ikke trodd vi skulle starte så tafatt som dette. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Er det noe mer typisk over denne klubben enn å ha god kontroll på en kamp for så å slippe inn et drittmål? Jeg er så lei. Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Frusterende kampbilde hittil. De drar ned tempoet, skaffer frispark, og bruker enormt med tid på alt av dødballer. Redd den manglende rutinen vår i slike kamper vil føre til at vi ikke klarer å håndtere det. 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Rash må opp flere hakk. Skuffende hittil syns jeg Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Villarreal spiller akkurat som de gjorde mot Arsenal. Det funker tydeligvis Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Villareal har vært kongene av dødballer denne sesongen så ikke overraskende. Det kan komme en til. Vi er et mye bedre lag, og har skapt litt, men jeg tror det kan bli vanskelig dette her. Ser liksom ikke helt en løsning mot den blokka de har. Kan bli en frustrerende andreomgang med enda mer drøying av tid. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 De er dritnervøse for å tape og tydelig bundet av det. Så det på dem når de kom inn, og vi ser det på spillet. Pogba er sikkert en bra spiller, men fy så klønete av og til. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 26. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2021 Har Pogba vært spesielt dårlig da? Her trenger vi et kollektivt løft Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Vedkommende som har ansvaret for dødballer på United bør få sparken 🤨 At de aldri lærer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå