blablabla93 Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Jeg søkte nylig om en IT-konsulent stilling og fikk tilbakemelding pr. mail der de takker for interessen, men at jeg dessverre ikke var aktuell kanditat denne gangen... Standard avslag. Saken er den at jeg sjelden, om ikke aldri, har følt meg mer kvalifisert for en stilling enn denne. Jeg var SIKKER på at jeg i hvert fall kom til å bli kalt inn til intervju, men det ble jeg altså ikke. Er det innafor å svare på mailen jeg fikk og spør om hva som var utslagsgivende for at jeg ikke en gang ble kalt inn til intervju? Jeg hadde så klart ikke ordlagt det på den måten, og skjønner at det ikke er noe jeg kan forvente å få svar på. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 (endret) Ja, det er innafor. Hva har du å tape? Endret 1. oktober 2020 av NoTrace 1 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 det er innafor og spøre , bare ikke forvent og få noe svar, du er heldig at de i det hele tatt ga det et avslag, trenden i dag er at de bare ikke svarer om du ikke blir bedømt som aktuel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå