Complexity Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Istede for å maile rundt til alle tenkte jeg å høre om noen her vet om noen norske nettbutikker som vil importere Google Pixel 5? Vært fint å slippe å importere den selv. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 proshop kommer nok til å gjøre det. de selger allerede pixel fra før av 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2020 26 minutes ago, Christoffero89 said: proshop kommer nok til å gjøre det. de selger allerede pixel fra før av De selger ikke Pixel 4A enda den kom for en stund siden, men lov å håpe at de går for 5'ern. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Det er lov å håpe. Har ikke funnet 4a andre steder enn på finn.no. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Jeg leter også etter noen som selger den. Hvorfor selger ikke Google direkte slik som Apple? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Er det noen norske operatører som støtter VoLTE for Pixel-modeller enda? Tror ikke jeg går for Pixel igjen før det er i orden. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2020 7 hours ago, LostOblivion said: Jeg leter også etter noen som selger den. Hvorfor selger ikke Google direkte slik som Apple? Google selger jo direkte, men ikke til Norge. Man kan kjøpe på google sin Amazon Store og bestille til Norge, men vært mere praktisk å faktisk kjøpe den i Norge. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2020 (endret) 5 hours ago, frohmage said: Er det noen norske operatører som støtter VoLTE for Pixel-modeller enda? Tror ikke jeg går for Pixel igjen før det er i orden. Tviler sterkt. Pixel 5 lages vel i ganske labert opplagt og selges til få land. Google er ikke interessert i å selge mobiler men trenger noe å vise frem sin nyeste software på. Synd at mobilen er perfekt for meg da Vurderer og litt Xperia 5 ll da den og er liten og nett, men frister ikke å kjøpe Sony.. Endret 2. oktober 2020 av Complexity 1 Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Bare vær klar over at det tar evigheter å få pengene tilbake fra Amazon. Nå er det over 3 uker siden jeg sendte min 4a tilbake pga. dårlig kvalitet på skjermen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2020 1 hour ago, Magnetar said: Bare vær klar over at det tar evigheter å få pengene tilbake fra Amazon. Nå er det over 3 uker siden jeg sendte min 4a tilbake pga. dårlig kvalitet på skjermen. Har aldri sendt noe tilbake til Amazon men ellers har jeg alltid hatt veldig god erfaring med deres kundeservice. Men det er jo akkurat slike ting som gjør at man foretrekker å handle hos en norsk butikk.. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 https://global.techradar.com/no-no/news/amazon-lansering-i-norge-alt-du-trenger-a-vite-om-gigantens-inntog Det ryktes jo at Amazon skal lanseres i Norge. Da blir det kanskje enklere å få tak i Pixler? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2020 19 minutes ago, Magnetar said: https://global.techradar.com/no-no/news/amazon-lansering-i-norge-alt-du-trenger-a-vite-om-gigantens-inntog Det ryktes jo at Amazon skal lanseres i Norge. Da blir det kanskje enklere å få tak i Pixler? Det spørs nok. Er jo bare Google store som benytter Amazon til å selge sine produkter. Men man kan alltids håpe. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Du har nok rett. Er veldig skeptisk til å bestille Pixel 5 da jeg tror den også bruker OLED fra LG. Nå har jeg hatt 2 3a og 1 4a. Alle har hatt ujevn fargetone på skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå