melli123 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hei Jeg har bare laget indexen, men hva syns dere om sia hittil denne Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hovedgreien er midstilt Det er ingen ramme Du mangler en header Kontaktskjema på forsiden er bare til bry Du har for liten plass til hovedinnholdet "Untitled document" Bredden er i %, ikke piksler Banneret finnes visstnok, men linken er til banneret lokalt på din pc Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Siden flyter for mye, ergo sett den litt tettere og lås den fast med noe grafikk eller lignende. Fargen og font En mouseover på linkene hadde gjort seg. Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å få selve siden like bred som banneret. Ta rådene du får her til betraktning og bare fortsett Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Det er mye å plukke å ta i her. - file:///C|/Documents%20and%20Settings/Vegard%20Melsom/My%20Documents/Unnamed%20Site%201/banner.png ... det er ikke slik man linker til en header - midtfeltet er way to lite og det er midtstilt - TIMES! - alt for bredt mail-felt, som i tillegg er unødvendig og kan legges inn på egen side - untitled - ingen mouseover - trist, kjedelig farge - ingen uthevning til overskriftene EDIT: tastaturet skrev feil ... Endret 3. januar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Unødvendig kontaktskjema. Heslig bakgrunnsfarge. Ingen former for avgrensinger. Ingen mouseover. Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) WTF?! Times? Jeg ser ikke times siden jeg bruker 1337'e opera der areal er standard Anyways; Endret 3. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå