Gå til innhold

Uploade bilder direkte til web fra mobil gratis

Anbefalte innlegg

www.truefoto.com tilbyr alle med symbian telefoner å opprette konto og sette opp symbian telefonene slik at man har mulighet til å uploade bildene direkte fra gallery.

Da er det bare til å velge de bildene du vil dele/sende til web og klikke upload og vips så har man mobil bildene på web.

Flesteparten har sikkert hørt om denne servicen men for dem som ikke har og har brukt for en sånn service så kan dette være midt i blinken for deg.

Synes det er delig å merke alle bildene og velge send. Sparer plass, deler med venner osv..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror at poenget her er at du enkelt kan laste opp bildene du tar mens du er ute på felstet. Der det er dårlig med wlan, bluetooth adaptere og laptoper. Hvis man da ikke laster fra mobil til pc og så kobler til nett via mobil og laster opp på siden sin via ftp eller noe annet passende. Men det er vel mer tungvindt eller?

Lenke til kommentar

Ja nettopp, er du på en plass som du ikke har tilgang til ir/kabel/bluetooth og har lyst å vise bilder fra sammenkomsten så er dette genieal. Dessuten så er det lettere visst du vil publisere bildene på web og gjøre dette på denne måten.

Og det beste av alt er at det er gratis siden vi ikke betaler for GPRS uploads.

Lenke til kommentar
Ja nettopp, er du på en plass som du ikke har tilgang til ir/kabel/bluetooth og har lyst å vise bilder fra sammenkomsten så er dette genieal. Dessuten så er det lettere visst du vil publisere bildene på web og gjøre dette på denne måten.

Er du sikker på at vi ikke betaler for GPRS upload? Jeg mener at jeg har hørt noe helt annet de gangene jeg har snakket med kundeservicen både hos Sense, Netcom og Telenor....

Men for all del, jeg håper jo at du har rett :o)

Lenke til kommentar

bergetun

Jeg antar at du selv benytter deg av dette tilbudet. Så derfor spør jeg deg, har du hatt noe problemer med å connecte til serveren når du skal til å uploade? Har sittet her i liten stund nå, men får bare "unable to connect to server!" :cry:

Lenke til kommentar

Seriøst?

Du mener altså at det også er gratis å sende bildene som e-post?

hmm... Nå ble jeg ganske usikker her, jeg har egentlig bare tatt det som en selvfølge at upload var gratis.

Lenke til kommentar
bergetun

Jeg antar at du selv benytter deg av dette tilbudet. Så derfor spør jeg deg, har du hatt noe problemer med å connecte til serveren når du skal til å uploade? Har sittet her i liten stund nå, men får bare "unable to connect to server!" :cry:

Nei jeg har ingen problemer med å uploade bilder.. Fungerer fint som bare det..

Bruker GRPS internett tilkoblingne for å uploade (Den samme som brukes på Opera og Agile messenger)

Lenke til kommentar

Hm. Merksnodig.

Opera? Agile?

Jeg bruker de samme GPRS innstillingene når jeg er på WAP som når jeg prøver å uploade. Burde ikke det holde? Eller er det noe jeg her overser?

Jeg føler i hvert fall selv at jeg har gått over de innstillingene, på nettsiden, så grundig som mulig. Men fremdeles uten hell.

Forresten, hvilken operatør bruker du? NetCom, Telenor?

Kan det tenkes at det har noe med det å gjøre?

Lenke til kommentar
Hm. Merksnodig.

Opera? Agile?

Jeg bruker de samme GPRS innstillingene når jeg er på WAP som når jeg prøver å uploade. Burde ikke det holde? Eller er det noe jeg her overser?

Jeg føler i hvert fall selv at jeg har gått over de innstillingene, på nettsiden, så grundig som mulig. Men fremdeles uten hell.

Forresten, hvilken operatør bruker du? NetCom, Telenor?

Kan det tenkes at det har noe med det å gjøre?

Jeg er ganske sikker på at du ikke kan bruke WAP gprs instillingene.

Jeg har DJuice Telenor.

Lenke til kommentar

WAP instillinger brukes kun til å surfe wap sider.

WAP er ikke internett...

Hvis ikke jeg tar feil er instillingene helt standard, det eneste du trenger å gjøre er å endre tilgangspunktsnavn til "internet" hvis du har telenor, eller "internet.netcom.no" hvis du har netcom.

Slik er det i allefall på 3650.

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar

Seriøst?

Du mener altså at det også er gratis å sende bildene som e-post?

hmm... Nå ble jeg ganske usikker her, jeg har egentlig bare tatt det som en selvfølge at upload var gratis.

Jeg er stygt redd for at du tar feil, men sjekk det opp? :roll:

Lenke til kommentar
Hvis ikke jeg tar feil er instillingene helt standard, det eneste du trenger å gjøre er å endre tilgangspunktsnavn til "internet" hvis du har telenor, eller "internet.netcom.no" hvis du har netcom.

Hjertelig takk. :)

Fikk det til med en gang nå.

2004.01.05_22.33.09.jpg

Bilde ble tatt sommeren som var.

Lenke til kommentar

Synes det virker litt naivt at man å tro at man ikke betaler for gprs upload?

Da kan jeg på mobilemsn f. eks skrive såå lange meldinger jeg vil uten at det skal koste noe? Eller hvis jeg bruker mobilen som modem, uploade titalls mb uten at det blir fakturert?

Joda, det kan jo stemme, men jeg tviler sterkt på at teleselskapene ikke har oppdaget denne muligheten og prissatt den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...