Carola Skrevet 30. september 2020 Del Skrevet 30. september 2020 , noen henta sofa her tell me etter dem har sett annonsen på fb. Den va tipp topp. Han spurt om e kun hjelp han å bær. Det gjor e. Når dem kommer hjem e kona misfornøyd for at det e blitt et hull i sofaen og ho vil ikke betal. Kem sitt ansvar e det? Den var hel og pen før den ble flyttet på og jeg mener at det ikke er mitt ansvar idet sofaen flyttes fra plassen sin i mitt hjem. Vi hadde avtalt at mannen skulle komme å hente den. Når han kommer inn døra spør han om jeg kan hjelpe og jeg sier ja for å være snill. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 30. september 2020 Del Skrevet 30. september 2020 Det er deres problem såfremt den som hentet har sett på sofaen. Lenke til kommentar
Carola Skrevet 30. september 2020 Forfatter Del Skrevet 30. september 2020 (endret) Ja han tilog med skruvet den fra hverandre da den va for stor å få ut. Kan ha blitt hull under forsøket men er ikke mitt ansvar idet han velger og ta den med. Og da var den tipp topp. vet du det for sikkerhet? Endret 30. september 2020 av Carola Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 30. september 2020 Del Skrevet 30. september 2020 Hvis du har fått betalingen har de ingen sak. Lenke til kommentar
Carola Skrevet 30. september 2020 Forfatter Del Skrevet 30. september 2020 Ja han tilog med skruvet den fra hverandre da den va for stor å få ut. Kan ha blitt hull under forsøket men er ikke mitt ansvar idet han velger og ta den med. Og da var den tipp topp Lenke til kommentar
Carola Skrevet 30. september 2020 Forfatter Del Skrevet 30. september 2020 De har ikke betalt meg. Han kom å sa at han tenkte jeg hadde ordna det med kona.. jeg sa nei og han sa at jeg måtte ordne det med henne. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. september 2020 Del Skrevet 30. september 2020 Alltid få betalt før varen blir overlevert Denne saken er nok tapt og du skal se langt etter de pengene, selv om du har retten på din side Lenke til kommentar
Carola Skrevet 1. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2020 Blir forliksrådet neste da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå