Ybbe Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Har selv en iPod 15GB. Har sett litt på tilbehør på apple.com. Kom fram til at denne her virket litt kjekk å ha. Noen som vet om det selges iPod accessory innen for våre grenser ? På forhånd takk for alle svar Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 de selger det vist på apple.no Lenke til kommentar
nilsth Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Har den dingsen du viser til der, og jeg må si jeg er lite imponert. For det første er konstruksjonen klønete. Den detter lett ut og den er såpass følsom at det er vanskelig å finne et sted å legge den (spes i bilen) hvor vibrasjoner osv ikke fører til at den løsner litt fra Ipoden (det skal ikke mer til før den ikke får strøm). Det er også tricky å finne ledige frekvenser. Jeg bor i Østfold og har til gode å finne en frekvens helt fri for forstyrrelser. Problemer blir større hvis man er ute å kjører, hvor forholdene forandrer seg mye under turen. Den var kul i ca. en uke, hvor vi lurte folk med å "ta over" radiosendingene Du må forresten stå mindre enn 10 meter fra antennen, så ikke tro du kan drive masse-kingkasting Lenke til kommentar
OmBot Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Denne kan kjøpes på Mac&Carry på Ullevål Stadion, eller bestilles fra www.officeline.no Den er forresten ulovlig å bruke, da Post og Teletilsynet likestiller det med å drive piratradio.... Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Denne kan kjøpes på Mac&Carry på Ullevål Stadion, eller bestilles fra www.officeline.no Den er forresten ulovlig å bruke, da Post og Teletilsynet likestiller det med å drive piratradio.... allikevel så selges den over disk? Lenke til kommentar
nikey Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 vel, det finnes en hack som øker senderen ifra 10mW til 150mW. kreves litt lodding da men. sjekk den ut her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå