Radeon9700 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg kjøpte inn 4 leds på 5 volt fra microplex.no Men jeg lurer på hvordan disse skal kobles? I serie eller parralell? Evt hvor på kontaktene i pcen de skal kobles også (hvilke farger på ledningene?) Lenke til kommentar
Radeon9700 Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 eller loddes? Jaja, lodde er jo selvsagt, men var ikek helt det jeg spurte om da... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 går jo annt til å kjøpe sånne led som har sån ledning man kobler opp til powern Lenke til kommentar
Radeon9700 Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 går jo annt til å kjøpe sånne led som har sån ledning man kobler opp til powern Ahh, har du i det hele tatt lest innlegget? Jeg kjøpte inn 4 leds på 5 volt fra microplex.noMen jeg lurer på hvordan disse skal kobles? I serie eller parralell? Evt hvor på kontaktene i pcen de skal kobles også (hvilke farger på ledningene?) Jeg har KJØPT inn leds allerede, men ffs, trenger hjelp til å koble det. Gidder ikke å sitte igjen med 2 eller 3 leds fordi jeg har kjørt 12 v på en 5v led... Noen som kan hjelpe meg her eller??? Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Du kobler de i parallell på rød og svart ledning i molex kontakten. Den korteste pinnen på LED'en er minus (svart). Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ahh, har du i det hele tatt lest innlegget? JO!!! jeg har lest det, men jeg fåreslo noe til han, kanskje han gidder å sløse litt mere penger? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Du kobler de i parallell på rød og svart ledning i molex kontakten. Den korteste pinnen på LED'en er minus (svart). [PIRKE] Svart er jord... ikke minus [/PIRKE] Skjønner? Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Du kobler de i parallell på rød og svart ledning i molex kontakten. Den korteste pinnen på LED'en er minus (svart). [PIRKE] Svart er jord... ikke minus [/PIRKE] Skjønner? hehe, jeg mente jo at jord har negativt spenningspotensiale i forhold til positiv. Lenke til kommentar
Radeon9700 Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 TUSEN TAKK FOLKENS Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) hehe, jeg mente jo at jord har negativt spenningspotensiale i forhold til positiv. Bra vi er enige Endret 3. januar 2004 av Typhon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå