AfterGlow Skrevet 30. september 2020 Del Skrevet 30. september 2020 Blizzard har kommet med ny oppdatering om spillet. Slik blir ferdighetssystemet i Diablo IV Lenke til kommentar
Dberg Skrevet 30. september 2020 Del Skrevet 30. september 2020 Stilig tre! Det var morsom måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 30. september 2020 Del Skrevet 30. september 2020 Litt mer dybde for skills er nok en god idea ja, det blir litt for rett frem i Diablo 3 og man kan bytte litt for lett kanskje. Jeg tror det blir viktig å se hvordan de løser eventuelle meta problemer. Med det mener jeg problemene rundt at det alltid vil være en optimal løsning og at man er nødt til å velge gitte skills hvis man vil spille så bra som mulig. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. september 2020 Del Skrevet 30. september 2020 Liker det jeg ser om spillet i disse oppdateringene. Blir veldig spennende å se spillet nærmere release. Ønsker veldig at dette blir bra! Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 30. september 2020 Del Skrevet 30. september 2020 Jeg er ikke noe fan av kompliserte skilltre. Det er det jeg har likt med de forrige diablospillene. Synes det blir mye mer oversiktlig med kategorisert så man blir mer veiledet i spilet. For meg som ikke har tid til å teste ut alt mulig av kombinasjoner ender jeg bare opp med å måtte google etter hva som er best. Lenke til kommentar
Durmwind Skrevet 30. september 2020 Del Skrevet 30. september 2020 Så... Hvis bare 30-40% av treet skal fylles ut innen spillet er over så teller jeg ca 20 noder... Det vil si kun 20 viktige valg for karakterbyggingen gjennom hele spillet? Er det bare meg eller virker det litt lite? Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 30. september 2020 Del Skrevet 30. september 2020 Dette så bare uoversiktelig ut. Ser ikke poenget når det er så få noder. Hadde de prøvd å få til noe ala POE hadde jeg skjønt det. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Jeg antar at forskjellen på PoE og dette er at PoE har alle skills til alle klasser tilgjengelig i hele "treet", mens dette treet virker å være begrenset per klasse. I så fall er det en god del mer skills totalt i det minste. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå