OPL Skrevet 29. september 2020 Del Skrevet 29. september 2020 Dette kommer opp hver gang. Merker ikke noe feil ellers. Har bare 1 m2 ssd. Har vært sånn siden jeg bygde den i 2019 har bare ignorert det til nå. Windows 10 M2 ssd Ryzen 3400G Hva kan jeg prøve for å finne ut av dette? Denne fungerer ikke "restart to repair drive errors" Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 29. september 2020 Del Skrevet 29. september 2020 (endret) Kjør kommandoen chkntfs C: for å sjekke om det er planlagt en scan ved oppstart. Kanseller evt. planlagt scan ved å kjøre chkntfs /x C: Restart og sjekk om det er borte fra Security og Maintenance. Endret 29. september 2020 av mobile999 Lenke til kommentar
OPL Skrevet 30. september 2020 Forfatter Del Skrevet 30. september 2020 (endret) mobile999 skrev (18 timer siden): Kjør kommandoen chkntfs C: for å sjekke om det er planlagt en scan ved oppstart. Kanseller evt. planlagt scan ved å kjøre chkntfs /x C: Restart og sjekk om det er borte fra Security og Maintenance. Fikk dette. Hvorfor er den dirty? c is dirty. You may use the /C option to schedule chkdsk for this drive. EDIT: Fant løsningen. Det var å holde shift mens man restarter så får man opp troubleshooting å velge startup repair der. Det tok litt lengre tid enn scanning og repair som jeg fikk hver gang. Men det kommer ikke opp lenger etter dette Endret 30. september 2020 av OPL Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 30. september 2020 Del Skrevet 30. september 2020 OPL skrev (30 minutter siden): Fant løsningen. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå