Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner

Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

741 stemmer

1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

• Ja
      56
    • Nei
      596
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      59
    • Vet ikke
      29

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513
3 hours ago, fredrik2 said:

Ok, tror du missade en del av mitt inlägg. Kan sitera det igen.

"Men nu går talen både på smittede och inlagda upp i Norge. 

Etter at de begynte å vaksinere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Betroz skrev (5 timer siden):

Ironisk nok var dette det samme poenget jeg rettet mot Hugo, og det var at det er liksom kun virologer som kan uttale seg og vite noe konkret om viruset. :p

Jeg tviler sterkt at en hel vitenskaps verden innen helse (med virologer i spissen) er enige om å stenge ned samfunnet til det punkt der mange bedrifter går konkurs, og folks generelle liv og helse blir verre (på sikt). Greit med 3 uker nedstengning helt i starten når alt var nytt og ukjent, men fortsatt i dag?! At dette er etterpurt av alle forskere tror jeg ikke noe på!

Ergo er det politisk. Nemlig en del av planen "Great Reset" til WEF. Men nei...det der er jo bare en konspirasjonsteori ikkesant :roll:
Myndighetene gjør det fordi de er glad i oss så klart... Ikke noe narrativ bak det hele.

Så icke(som ett eksempel) har ett eller flere team med internasjonalt anerkjente medisinske eksperter, virologer og smitteeksperter med lang faglig erfaring å konferere med?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
3 hours ago, Hugo_Hardnuts said:

Så du mener at hovedgrunnen til at antallet innleggelser øker nå er vaksinering?

Jeg sier at det økte etter vaksinering, må jeg alltid dra en konklusjon?Jeg bare konstaterer fakta.

Lenke til kommentar

Og samanhengen kan vere at folkk har senka guarden litt pga vaksineringa er i gang, noko som har medført meir smitte, så inndirekte kan du dermed skulde vaksineringa for meir smitte.

Men, årsak er nok heller at den meir smitsame muterte varianten av viruset tilfeldigvis kom omtrent samstundes som vaksineringa starta.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (21 minutter siden):

Jeg sier at det økte etter vaksinering, må jeg alltid dra en konklusjon?Jeg bare konstaterer fakta.

I en diskusjon har man gjerne en hensikt med å skrive det man gjør. Hvis ikke, er det jo ikke noe poeng i å skrive det - det blir bare "produksjon av varmluft".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
On 3/15/2021 at 2:18 PM, Hugo_Hardnuts said:

Du må klare å vise at påstanden din om denne enhetlige styringen av alle forskningsmiljøene stemmer.

Jeg kan ikke vise det. Om jeg kunne vise det, og BEvise det, så ville jo alle sett det og det ville falt sammen som et korthus. Det jeg kan vise til er enkeltting. Som f.ex. at når en lege og forsker som Wakefield begynner å pirke for mye borti årsaken til autisme, så mister han lisensen. Og boka til Dr. Peter Gøtzsche der han argumenterer for at farmasien er organisert kriminalitet. Avhoppere og varslere som salgsrepresentatnene Brandy Vaughan og John Virapen (Merck og Ely Lily), som forteller om en kynisk industri som kun vil tjene penger på folk, og ikke bryr seg om om de lever eller lider eller dør. Dette er medisinen vår. Det er løsningen på all sykdom liksom. Og den er dønn korrupt. Den har monopol. Og er korrupt. Det er så mye dritt på disse selskapene om man googler at man blir sittende i 14 dager og bare lese om søksmål, varslere, syke og døde mennesker, tragisk statistikk og tonnevis av penger. Og når man har sett all denne driten så står man på kanten av kaninhullet med stor fare for å ramle nedi. Det gjorde jeg, og ikke bare på grunn av alt dette, men på grunn av egne erfaringer som støtter det de sier opp og i mente.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
54 minutes ago, Hugo_Hardnuts said:

Her kommer det i hvert fall noen kilder, takk! Skal bruke litt tid på å se på dette. Wakefield har vi dog allerede snakket om, og der er noe av bakteppet at den forskningen han presenterte selv hadde åpenbare svakheter som kom frem gjennom fagfellevurderinger.

Hvilke svakheter da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
"Biolog og virolog Dr. Geert Vanden Bossche, en av verdens ledende vaksineutviklere gjennom 23 år, tidligere rådgiver for GAVI og Bill and Melinda Gates Foundation, kommer med sterke advarsler mot de nye c19 vaksinene og sier de vil gjøre større skade enn c19 viruset selv.
Vanden Bossche sier også at nedstengningen av samfunnet er helt feil strategi i kampen mot dette viruset. Det korrekte ville vært å isolere de gamle og sårbare, slik at de med et velfungerende immunsystem hadde blitt immun mot viruset.
De nye vaksinene er helt feil våpen i denne krigen, de vil skape resistente virus på samme måte som feil bruk av antibiotika har ført til superresistente bakterier, og da vil disse resistente virusene være mye farligere for både vaksinerte og uvaksinerte.
Dvs at alle de som har tatt vaksinene er mye verre smittespredere enn de uvaksinerte."
Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (3 timer siden):
"Biolog og virolog Dr. Geert Vanden Bossche, en av verdens ledende vaksineutviklere gjennom 23 år, tidligere rådgiver for GAVI og Bill and Melinda Gates Foundation, kommer med sterke advarsler mot de nye c19 vaksinene og sier de vil gjøre større skade enn c19 viruset selv.
Vanden Bossche sier også at nedstengningen av samfunnet er helt feil strategi i kampen mot dette viruset. Det korrekte ville vært å isolere de gamle og sårbare, slik at de med et velfungerende immunsystem hadde blitt immun mot viruset.
De nye vaksinene er helt feil våpen i denne krigen, de vil skape resistente virus på samme måte som feil bruk av antibiotika har ført til superresistente bakterier, og da vil disse resistente virusene være mye farligere for både vaksinerte og uvaksinerte.
Dvs at alle de som har tatt vaksinene er mye verre smittespredere enn de uvaksinerte."

Tror du skal være forsiktig med hva du linker til.

81EBE622-ED40-46A2-8629-15789E35F36F.thumb.png.a22082f136374c48aedf5575167089c5.png

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Hvis facebook anser det som et 'skadelig nettsted', altså sensurerer, og Tjomlid ikke liker det, DA er det bare bløff. Skjønner.

Lenke til kommentar
Gjest 31a75...8fd
Hapi70 skrev (1 time siden):

Prøv å heller legge inn litt innsats og finne en link som ikke går gjennom Facebook. Jeg antar at dette er linken du ville frem til:

https://focusmalaysia.my/opinion/experts-sound-the-alarm-about-risks-of-mass-vaccination/

Du trenger ikke å insinuere hele tiden at det er noe skummelt som står bak. Dersom det er et problem, så bør vi få det frem i lyset. Dersom det ikke viser seg å være et problem, en dårlig kilde elns så bør vi også få det frem. Jo mer informasjon, og jo mer undersøkelser så er vi mer beredt til å håndtere eventuelle problemer. Dette er tross alt et diskusjonsforum, og da bør det være rom for å diskutere og tåle at alle ikke er enige. 

Anonymous poster hash: 31a75...8fd

Lenke til kommentar

https://www.bbc.com/news/world-asia-56425115

Covid-19 disruptions killed 228,000 children in South Asia, says UN report

The disruption in healthcare services caused by Covid-19 may have led to an estimated 239,000 maternal and child deaths in South Asia, according to a new UN report.

It's focused on Afghanistan, Nepal, Bangladesh, India, Pakistan and Sri Lanka, home to some 1.8 billion people.

The report found that women, children and adolescents were the worst-hit.

South Asia has reported nearly 13 million Covid cases and more than 186,000 deaths so far.

Endret av amber
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...