Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner

Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

741 stemmer

1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

• Ja
      56
    • Nei
      596
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      59
    • Vet ikke
      29

Anbefalte innlegg

10 minutes ago, Morromann said:

Selv en søt hundevalp kan bety den sikre død.

Livet er farlig. Jeg bekymrer meg mer for at psykopater skal ta over verdenen og gjøre oss alle til slaver, enn om jeg kanskje skulle møte en hund med rabies, eller kanskje være uheldig å få noe annet virus med verst tenkelig utfall. Jeg tror bare ikke på at livet er en lang serie med tilfeldigheter, og "shit happens and then you die" liksom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hapi70 skrev (1 minutt siden):

Jøsses, så du legger til grunn at jeg ikke kan lese nå? Er det ikke behagelig å tenke at 'vaksinemotstandere er jaggu dumme gitt' istedenfor å stille spørsmål ved sin egen overbevisning? Umiddelbart tenker jeg at jeg ikke hadde tatt den, og særlig ikke fem doser. Men jeg skal gjerne innrømme at jeg vet ingenting om rabies. Eneste jeg vet er at hunder både kan bli syke, dø og bli aggressive av den rabiesvaksinen som de får. For noen år siden husker jeg at en norsk champion som skulle stilles ut i utlandet døde raskt etter vaksinen.

En rask googling viser også at sprøyten(e) ikke er noen garanti for nennesker, noe som igrunn var ventet:

https://www.livescience.com/49583-rabies-vaccine-failure.html

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4502497/ 

Får du rabies er du 100 garantert å dø!! HUNDRE PROSENT! Man får spasmer i halsen og panikkanfall ved synet av vann samt masse andre grusomme symptomer. Så du vil heller ta sjansen på å dø av slikt innen noen måneder istedenfor noen nåler som redder livet ditt og som det er så godt som ingen sjanse for å dø av.

Se det slik:

Sjansen for å dø av rabies - 100%

Sjansen for å dø av en rabiesvaksine - 0,00004%

Hva veier mest? Jeg vet ihvertfall hva JEG ville valgt uten å nøle.

De som har tatt rabiesvaksine og likevel fått rabies og død er som regel personer som tok vaksinen for sent; som tok nålestikket i slutten av inkubasjonsperioden slik at det var for sent å utvikle en immunrespons. Det er derfor man skal komme seg til legen så fort som f om man blir bitt. Men det er en velsignelse at vaksinen eksisterer og den har sørget for å redusere forekomsten av dette djevelske viruset. Da Louis Pasteur oppfant rabiesvaksinen på slutten av 1800-tallet sørget han for å få i gang en prosess for praktisk talt å utrydde dette djevelviruset fra vår verdensdel. Rabies er så godt som utryddet i Europa og det kan vi takke Louis Pasteur for.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Betroz skrev (6 minutter siden):

Livet er farlig. Jeg bekymrer meg mer for at psykopater skal ta over verdenen og gjøre oss alle til slaver, enn om jeg kanskje skulle møte en hund med rabies, eller kanskje være uheldig å få noe annet virus med verst tenkelig utfall. Jeg tror bare ikke på at livet er en lang serie med tilfeldigheter, og "shit happens and then you die" liksom.

Jeg rister uansett på hodet av turister som klapper og hygger seg med løshunder i den tredje verden. Siden rabies ikke lenger er så utbredt som før(takket være massevaksinering) og sjansen for at de ikke får rabies er mye større enn sjansen for at de får det tar jeg ingen sjanser der samme hvor søt en hund ser ut. Better safe than sorry.

Endret av Morromann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (1 time siden):

Da er den godt testet og vist at den virker da. Akkurat som Covid vaksinene ikkesant... 🤪

.. fordi alder er et bevis på trygghet? Trenger jeg ramse opp ymse behandlingsmetoder fra Pasteur sin tid for å motbevise det? ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
12 minutes ago, Simen1 said:

Jeg mistenker at det ikke nytter @Morromann . Omtrent som de historiene fra USA i høst der ihugga Trump-supportere med covid-19 hikstet ut "covid-19 finnes ikke" til sitt siste åndedrag. Får vel bare konstantere at det er en grunn til at Darwin-prisen eksisterer.

Samme kan jeg si om dere.

Lenke til kommentar

Så mange som ikke vil se, eller tenke selv.
Men de blir færre, heldigvis. Spørsmålet er om det går raskt nok.

- -
En mycket bra SVENSKTEXTAD videointervju med den tyska stjärnadvokaten
Dr Reiner Fuellmich gjord av Börje Peratt. Han förbereder nu, säkert
världens största rättsprocess mot de bedragare som skapat
Covidhysterin. Efter den videon har jag lagt till en icke svensktextad
kort video om WHO´s bedrägeri, presenterad av den amerikanska läkaren
Dr. Scott Jensen.

https://open.lbry.com/@bitjesus:9/OR18:0
- -

Lenke til kommentar

Konspirasjonsteoretikere vil alltid bli sett på outsidere. Til og med konspirasjonsteoretiekere tror ikke på andre konspirasjonstworetikere. I realiteten så er vi konspirasjonsteoretikere en flokk med sauer.

Jeg tror på at jorden er flat, men blir latterliggjort av dem som tror at covid er hoax. Snakk om å skyte seg selv, da dem selv blir latterliggjort av dem som ikke tror at korona er hoax. 

Og det irriterer meg noe inderlig. At ordet selvinnsikt ikke eksisterer hos de fleste konspirasjonsteoretikere. 

Jeg har linker som beviser at jorden er flat i likheten med at dem som tror at korna er tull har sine linker.. så hva er forskjellen? Jo, pga den forbanna  skråsikkerheten hos vi konspirasjonsteoretikere 

Endret av Laffe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
6 hours ago, Laffe said:

så hva er forskjellen?

Kanskje vi mennesker bør slutte å putte andre i en bås og gi dem vi ikke er enige med eller liker, et kalle navn. Som f.eks "konspirasjonsteoretikere" eller "sauene". Selv om navnene kan være en god beskrivelse av andre, så bidrar slikt bare til mer negativitet og fientlighet. Jeg har gjort dette selv før, og vet innerst inne at slikt ikke er bra. Man tar alle over èn kam ved å gjøre det, kan man si.

Når vi mennesker må si slemme ting til andre for å forsvare vårt eget standpunkt, så er dette bare ego. Ja egoisme. Noe vi alle lider av her inne...og som følge av dette kommer vi ingen vei.

Lenke til kommentar
amber skrev (39 minutter siden):
Sitat

Av de behandlede meldingene er det 111 dødsfall i tidssammenheng med vaksinasjon hos eldre pleietrengende, hvor de fleste er sykehjemsbeboere. Snittalder for disse er over 87 år. I flere av disse meldingene har melder oppgitt at de ikke mistenker sammenheng med vaksinasjon. Det at en person dør i nær tidsmessig tilknytning til vaksinasjon trenger ikke å bety at det er en årsakssammenheng. For å analysere om det kan være en årsakssammenheng må man normalt ha andre data i tillegg og avanserte analyser.

• Liker 1
Lenke til kommentar
nomore skrev (9 timer siden):

Av de behandlede meldingene er det 111 dødsfall i tidssammenheng med vaksinasjon hos eldre pleietrengende, hvor de fleste er sykehjemsbeboere. Snittalder for disse er over 87 år.

Forskjell i vektlegging av dette mht. vaksine og covid er ganske påfallende.

Forøvrig så har visst en ca 30 år gammel kvinne nå dødd 10 dager etter AZ vaksine, en sykepleier, blodpropp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...