Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner

Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

741 stemmer

1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

• Ja
      56
    • Nei
      596
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      59
    • Vet ikke
      29

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3 minutes ago, Hapi70 said:

Og fortsatt har vi ikke lært en dritt.

Det er mennesker med den samme mentaliteten som nazistene, som styrer showet bak Covid. Jeg snakker selvsagt ikke om folk som Erna Solberg, men Bill Gates, Klaus Schwab og den typen (psykopater).

Lenke til kommentar
12 minutes ago, Betroz said:

Det er mennesker med den samme mentaliteten som nazistene, som styrer showet bak Covid. Jeg snakker selvsagt ikke om folk som Erna Solberg, men Bill Gates, Klaus Schwab og den typen (psykopater).

Så Bill Gates är alltså en psykopat? Kan du ge några bevis eller indikationer på det? (retoriskt spörsmål självklart)

Lenke til kommentar
2 minutes ago, fredrik2 said:

Så Bill Gates är alltså en psykopat? Kan du ge några bevis eller indikationer på det? (retoriskt spörsmål självklart)

Ord fra hva mannen selv har sagt opp igjennom årene, samt de som etterforsker hva han bruker pengene sine på, er sterke indikasjoner. Nå er det ikke bare meg eller Icke som sier dette om Gates.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Hapi70 said:

Og fortsatt har vi ikke lært en dritt.

FB_IMG_1615471942169.thumb.jpg.84b432207ed41d66fc67594019410125.jpg

Kan også nevnes, når vi først er inne på sammenligninger med nazistene, at i skrivende stund testes vaksinene ut på bl.a. psykisk utviklingshemmede helt uten samtykkekompetanse. Dette skjer her i Norge, akkurat nå.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det som folk skrev om etter svineinfluensavaksinen, var metallisk smak i munnen, narkolepsi, og muligens spontanaborter som skyldtes vaksinen. Eller autisme hos barna. 

At folk får blodpropp og slikt er mye mer alvorlig. Har ikke helseutdanning, men lærte da et eldre familiemedlem fikk blodpropp, at helsefolkene satte seg fore å finne årsaken til blodproppen. De satte i gang med undersøkelser, og det viste seg at personen hadde kreft. De sa ikke bare at "det er vanlig å få blodpropp", nei, de var med en gang fast bestemte på å finne årsaken. 

Derfor er det uvanlig at relativt unge folk som er i jobb, plutselig dør av blodpropp. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (58 minutter siden):

Ord fra hva mannen selv har sagt opp igjennom årene, samt de som etterforsker hva han bruker pengene sine på, er sterke indikasjoner. Nå er det ikke bare meg eller Icke som sier dette om Gates.

Du tror på det som Icke lirer av seg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
1 hour ago, Betroz said:

Ingen psykopater i ved makta Norge nei, her er alle koselige nisser :) 

Lenke til kommentar
AntonMarkmus skrev (3 timer siden):

Forskjellen er at du trenger et framkomstmiddel. Som du sier selv: Alt er en avveining av risiko. Og faktum er at dersom du er et relativt ungt og relativt friskt menneske er covid-19 med all sannsynlighet fullstendig ufarlig for deg. Så hvorfor ta risikoen på en hastevaksine med svært begrenset klinisk data, når du overhodet ikke trenger den vaksinen? Kan du eller noen andre f.eks. hoste opp kliniske data på evt. effekter på fertilitet, langtidsvirkninger for den som har tatt vaksinen og evt bivirkninger i neste generasjoner? Svaret er at det er det ingen som kan fordi disse dataene ikke eksisterer.

Er jeg ærlig med meg selv, hadde jeg nok klart meg uten bil. Upraktisk ja, men hvis trygghet var pri 1, hadde jeg kommet utenom.

Det er helt korrekt at langtidsdata for de aktuelle vaksinene ikke eksisterer. Men vi vet en god del om langtidsvirkningen av mRNA-vaksiner benyttet tidligere, og vi vet også mye om langtidsvirkningene av vaksiner generelt. Også tenker jeg noe lenger enn bare min egen helse. Flere av mine nærmeste er i risikogruppen. Og jeg er lut lei av å leve med restriksjoner. Så da er det verdt det.

Lenke til kommentar
Betroz skrev (5 timer siden):

Du er klar over det at en konspirasjon er en plan som noen planlegger, og at disse planene blir tilpasset ytre omstendigheter som stadig endrer seg? Du er klar over det at hvis planene lekker ut og folk gjør motstand (pushback), så kan det endre ting også?

Jeg har flere ganger skrevet her inne at VI vanlige mennesker GIR DEM den makten når vi samtykker, og hvis folk våkner opp i store nok mengder så vil korthuset kollapse.

Men nå ligger det jo an til at en ganske betydelig andel av verdens befolkning faktisk kommer til å bli vaksinert. Israel bikket 35% rundt månedskiftet. Planen, hvis vi skal tro deg, fungerer; ingen betydelig motstand er å spore i befolkningen. Hva tenker du hvis vi om 10-20-30 år sitter der og folk som tok vaksinen lever i beste velgående og verden durer videre som normalt?

Lenke til kommentar
1 hour ago, Betroz said:

Nei, Colbert sier det sikkert också. 

Men intressant att man kan diagnoserna någon som psykopat genom att se på vad de bruker pengar på. 

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Hugo_Hardnuts said:

Hva tenker du hvis vi om 10-20-30 år sitter der og folk som tok vaksinen lever i beste velgående og verden durer videre som normalt?

Det skjer ikke. Det er verre ting enn Covid og vaksinene som kommer vår vei. Hvis vi er smarte, så bør vi lære å dyrke vår egen mat NÅ. Jeg har ikke den muligheten her jeg bor nå, men om du og andre kan, så bør man det ASAP.

Lenke til kommentar
AntonMarkmus skrev (1 time siden):

Kan også nevnes, når vi først er inne på sammenligninger med nazistene, at i skrivende stund testes vaksinene ut på bl.a. psykisk utviklingshemmede helt uten samtykkekompetanse. Dette skjer her i Norge, akkurat nå.

Nå får personer i Norge som ikke selv har samtykkekompetanse oppnevnt verge, som regel pårørende, som tar samtykker på deres vegne. Man kan sikkert diskutere om dette er feil, men det medfører allikevel at sammenligningen med Nazi-Tyskland er søkt.

Lenke til kommentar
Betroz skrev (11 minutter siden):

Det skjer ikke.

Og dette vitner jo om at du anser at det ikke finnes den minste sannsynlighet for at du kan ta feil. Noe som er ganske problematisk all den gang man aldri kan oppnå en 100% objektiv sannhet, og dermed alltid må være i stand til å tilpasse seg når en presenteres for ny informasjon.

Endret av Hugo_Hardnuts
Lenke til kommentar

Søkte efter Bil Gates psykopat och som vanligt når jag hør om disse moderna konspirations teorierna så førstår jag inget alls.

Tvivlar på att de som påstår att han er en psykopat har en aning om vad en psykopat är för något och för att tro att "bevisen"  de visar för det är någon slags bevis överhuvudtaget så må man redan vara övertygad om att det stämmer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...