Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner

Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

741 stemmer

1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

• Ja
      56
    • Nei
      596
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      59
    • Vet ikke
      29

Anbefalte innlegg

23 minutes ago, Hugo_Hardnuts said:

Og argumentasjonsrekken er altså at: Mektige mennesker snakker sammen, ergo har de en felles, hemmelig agenda for hvordan verden skal styres. Ser du virkelig ikke hvor stort hullet i dette argumentet er?

Det handler ikke bare om penger og politisk makt. Det handler om blodsbånd og andre ting, som blir for off topic for denne tråden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Morromann skrev (1 minutt siden):

Om hun dør spør du. Ja, det spørs helt hva hun dør av det. Om blir meid ned av en bil; nei da har hun ikke død av corona. Men det blir ikke oppgitt som coronadødsfall heller. Men en lungebetennelsesrelatert død MENS man er smittet med corona, ja det blir regnet som coronadødsfall. Covid-19 fører til lungebetennelse hos mange og lungebetennelse er en vanlig dødsårsak hos eldre mennesker. Er det noe mer du lurer på?

Skrev jeg det ? Jeg skrev siden du sliter litt med lese merker jeg "KUN HOSTER LITT"  IKKE  kvalt til døde eller lungebetennelse.

Så hvis den personen da regnes som død av covid utifra nesten null symptomer på selve viruset kun basert på en positiv test, hvorfor skal da ikke en eldre som får vaksine som da får bivirkninger som eks litt hoste eller ubehag som feber ikke regnes som at døde av vaksinen ? de hadde jo ikke fått den hoster og/eller feber om de ikke tok vaksinen.

Og at de dør av vaksinen betyr jo ikke at vaksinen er farlig, det betyr bare at de var såpass syke/skrøpelig fra før at de tålte ikke små bivirkninger som oss andre ikke hadde tenkt særlig over eller at de bare døde helt tilfeldig etter vaksinering.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
4 hours ago, nomore said:

Portforbudet skrinlegges nå i Norge.

Passer det inn med en elite som bruker pandemien som en unnskyldning for å kontrollere folket?

Det ligger vel i ordet 'skrinlegge' at det kommer til å tas frem igjen.

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (34 minutter siden):

Det ligger vel i ordet 'skrinlegge' at det kommer til å tas frem igjen.

Har du da en egen definisjon av ordet eller noe?

Sitat

skrinlegge

Skrinlegge er egentlig å legge en helgens relikvier i et skrin. Nå brukes ordet i overført betydning om å henlegge en sak, en plan eller lignende.

https://snl.no/skrinlegge

Lenke til kommentar
Betroz skrev (4 timer siden):

Det handler ikke bare om penger og politisk makt. Det handler om blodsbånd og andre ting, som blir for off topic for denne tråden.

Om det blir for OT for denne tråden, kan du vel la det være opp til en moderator å avgjøre. Jeg synes i hvert fall det er relevant, all den gang det er en stor del av argumentet for eksistensen av det nettverket som en COVID-hoax må innebære.

Edit: Det er i hvert fall langt mer konstruktivt for diskusjonen enn meme's ala det over...

Endret av Hugo_Hardnuts
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (18 minutter siden):

Da har vi jo det å se frem til i neste influensa sesong, la oss si i Januar 2022. Erna har kistenaglene klare :wee:

Panikken vil vri seg om i samfunnet og da finner man på noe grunn til hvorfor man skal bruke drakoniske tiltak også for influensa.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
4 hours ago, Betroz said:

Åpner for portforbud likevel
Erna Solberg forteller at portforbudet ikke er lagt død. - Hvis krisen skulle vært der så kan vi hente det fram, sier statsministeren til Dagbladet. - https://www.dagbladet.no/nyheter/apner-for-portforbud-likevel/73420946

Da har vi jo det å se frem til i neste influensa sesong, la oss si i Januar 2022. Erna har kistenaglene klare :wee:

Næmmen, for en overraskelse! Og jeg tror ikke vi må vente så lenge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
1 minute ago, Benbjo said:

Når tenker du det blir portforbud? Hva vil du tenke om det ikke blir portforbud? 

Nei da tror jeg at de bare ønsker vårt beste, at inngrepene er ren omsorg, at vaksinen er helt trygg og den eneste løsningen, og at viruset kom fra en flaggermus.

Tipper portforbudet kommer til høsten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...