Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

734 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      592
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      59
    • Vet ikke
      27


Anbefalte innlegg

Khutul skrev (3 minutter siden):

Det du bestiller er ikke en purifisert kultur , det er et virusisolat. Ikke det samme viser det seg. 

Du har aldri greid å forklare hva du mener med purifisert kultur.

Hva mener du med virus isoloat.

For kort tid siden så forkastet du sekvensering for de viruset ikke kunne isoleres, hva er nå dette ?

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 minute ago, Ribo said:

Du har aldri greid å forklare hva du mener med purifisert kultur.

Hva mener du med virus isoloat.

For kort tid siden så forkastet du sekvensering for de viruset ikke kunne isoleres, hva er nå dette ?

 

Tvert imot , jeg har gjentatte ganger forklart dette. Det bør være rimelig selvforklarende med en purifisert kultur. 

Tro på virus du , så mye du vil. Gå og ta boostern din herfra til evigheten slik at du er "trygg". Lykke til. 

Lenke til kommentar
Ribo skrev (Akkurat nå):

Du har aldri greid å forklare hva du mener med purifisert kultur.

Hva mener du med virus isoloat.

For kort tid siden så forkastet du sekvensering for de viruset ikke kunne isoleres, hva er nå dette ?

 

Og ikke minst, hvorfor er det helt avgjørende at det er gjort på din måte @Khutul og ikke slik det gjøres i dag?

Du evner ikke å formulere noen form for argumenter, du bare sier at ting er tull uten begrunnelse. Hvis du faktisk vil delta i tråden bør du komme med noe mer en det du har gjort så langt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Khutul skrev (5 minutter siden):

Det du bestiller er ikke en purifisert kultur , det er et virusisolat. Ikke det samme viser det seg. 

 

Fra katalog:

 

Product Description

This virus was isolated from a patient with a respiratory illness who had returned from travel to the affected region of China and developed COVID-19 in January 2020 in Washington, USA. Sequence Strain: SARS-Related Coronavirus 2 (SARS-CoV-2, Isolate: US

 

Hva et lysat er:

viral lysates are extracts of native virus from infected cells that have been treated to make them inert and  safe for use.

Fremgangsmåte:

 

 

1) Permissive cells are grown up in culture and infected with native live virus and cultured to allow sufficient viral replication.

2) The cell culture supernatant is added to a density gradient and ultracentrifuged until distinct bands are formed. Whole viruses have a different density to free proteins and cell debris, forming a recognisable band at a specific density.

3) The viruses are recovered from the gradient.

4) The viruses are then inactivated to make them safe for use. For enveloped viruses, this is done with detergent; For non-enveloped viruses, this is commonly done by heat, chemical or gamma radiation treatment.

 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Just now, nirolo said:

Og ikke minst, hvorfor er det helt avgjørende at det er gjort på din måte @Khutul og ikke slik det gjøres i dag?

Du evner ikke å formulere noen form for argumenter, du bare sier at ting er tull uten begrunnelse. Hvis du faktisk vil delta i tråden bør du komme med noe mer en det du har gjort så langt.

Haha , ok. Slapp av , når vi toucher inn på noe litt viktig her så blir jeg nok tuppa ut igjen av en eller annen bagatellmessig grunn. 

Lenke til kommentar
Khutul skrev (Akkurat nå):

Haha , ok. Slapp av , når vi toucher inn på noe litt viktig her så blir jeg nok tuppa ut igjen av en eller annen bagatellmessig grunn. 

Hvorfor skal jeg slappe av? Jeg stiller et helt enkelt spørsmål og du unngår spørsmålet uten noe forsøk på å svare.

Hvorfor deltar du i tråden hvis du ikke vil argumentere for deg? Er det fordi du ikke kan argumentere for saken din? At det bare er tull det du skriver?

 

Hvorfor er det helt avgjørende at purifiseringen er gjort på din måte @Khutul og ikke slik det gjøres i dag?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, nirolo said:

Hvorfor skal jeg slappe av? Jeg stiller et helt enkelt spørsmål og du unngår spørsmålet uten noe forsøk på å svare.

Hvorfor deltar du i tråden hvis du ikke vil argumentere for deg? Er det fordi du ikke kan argumentere for saken din? At det bare er tull det du skriver?

 

Hvorfor er det helt avgjørende at purifiseringen er gjort på din måte @Khutul og ikke slik det gjøres i dag?

Det bør være innlysende og det er ikke "min" måte. 

Lenke til kommentar

Hva er denne detox-tingen som du snakker om @Khutul? Den er tydeligvis smittsom, for folk som er i kontakt med andre som detoxer, må også detoxe. Nålestikk i armen (som du påstår ikke er vaksiner) reduserer behovet for denne detoxen. Hva er det man får i armen som reduserer detox-behovet for noe? Kan du forklare? Eller er det bare ville teorier som du har funnet på selv uten vitenskapelig grunnlag?

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
5 minutes ago, Ribo said:

 

Fra katalog:

 

Product Description

This virus was isolated from a patient with a respiratory illness who had returned from travel to the affected region of China and developed COVID-19 in January 2020 in Washington, USA. Sequence Strain: SARS-Related Coronavirus 2 (SARS-CoV-2, Isolate: US

 

Hva et lysat er:

viral lysates are extracts of native virus from infected cells that have been treated to make them inert and  safe for use.

Fremgangsmåte:

 

 

1) Permissive cells are grown up in culture and infected with native live virus and cultured to allow sufficient viral replication.

2) The cell culture supernatant is added to a density gradient and ultracentrifuged until distinct bands are formed. Whole viruses have a different density to free proteins and cell debris, forming a recognisable band at a specific density.

3) The viruses are recovered from the gradient.

4) The viruses are then inactivated to make them safe for use. For enveloped viruses, this is done with detergent; For non-enveloped viruses, this is commonly done by heat, chemical or gamma radiation treatment.

 

Dette er faktisk interessant men det kommer litt for sent i prosessen. 

Hadde de nå begynt med "gradient density" så hadde det vært en annen historie. 

Har du en faktisk studie av denne prosessen eller kun en beskrivelse av hva de gjør? 

Lenke til kommentar
2 minutes ago, nirolo said:

Hva er denne detox-tingen som du snakker om @Khutul? Den er tydeligvis smittsom, for folk som er i kontakt med andre som detoxer, må også detoxe. Nålestikk i armen (som du påstår ikke er vaksiner) reduserer behovet for denne detoxen. Hva er det man får i armen som reduserer detox-behovet for noe? Kan du forklare? Eller er det bare ville teorier som du har funnet på selv uten vitenskapelig grunnlag?

Jeg har vært i nærkontakt med influensa syke mennesker mange ganger uten å "pådra" meg influensa. 

Lenke til kommentar
Khutul skrev (Akkurat nå):

Det bør være innlysende og det er ikke "min" måte. 

Jo, det er DIN måte. "oppfinneren" av metoden erkjente allerede på den tiden at denne ikke var egnet for en rekke forbindelser de kjente til da. Langt mindre virus som de IKKE kjente til. Du skal absolutt vise til at vitenskapen skal bruke en metode som er MENINIGSLØS. Dette vet du selvfølgelig og du bruker dette bevist som en stråmann. 

MEN, purifisert kultur betyr i denne sammenheng at man har RENSET virus fra andre forbindelser. Det HAR man og jeg har vist det hvordan og at du kan kjøpe dette i butikk. 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Khutul skrev (2 minutter siden):

Dette er faktisk interessant men det kommer litt for sent i prosessen. 

Hadde de nå begynt med "gradient density" så hadde det vært en annen historie. 

Har du en faktisk studie av denne prosessen eller kun en beskrivelse av hva de gjør? 

Ja det var vel for sent, du har jo allerede gjort opp din mening. 

De SELGER varer basert på denne metoden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Ribo said:

Jo, det er DIN måte. "oppfinneren" av metoden erkjente allerede på den tiden at denne ikke var egnet for en rekke forbindelser de kjente til da. Langt mindre virus som de IKKE kjente til. Du skal absolutt vise til at vitenskapen skal bruke en metode som er MENINIGSLØS. Dette vet du selvfølgelig og du bruker dette bevist som en stråmann. 

MEN, purifisert kultur betyr i denne sammenheng at man har RENSET virus fra andre forbindelser. Det HAR man og jeg har vist det hvordan og at du kan kjøpe dette i butikk. 

Not quite , jeg har sagt at metodikken de bør bruke helt fra starten av er denne metoden du viste til som heter "gradient density test" samt ultrasentrifugering. 

At de kjører dette på virusguffa som ligger igjen etter "isolasjon" beviser desverre ikke noe virus. 

Lenke til kommentar
Khutul skrev (Akkurat nå):

Eh.. hæ? 

Jeg brukte sanseapparatet mitt , litt basert på også at de sa at de var influensasyke. Samt viste alle symptomer på å ha influensa. Utover det var det mest vill gjetting. 

Ja du gjettet, det var mitt poeng. Du tok gjetning som en sannhet, da som nå.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...