Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner

Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

743 stemmer

1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

• Ja
      57
    • Nei
      597
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      59
    • Vet ikke
      29

Anbefalte innlegg

Budeia skrev (8 minutter siden):

Forklarte det. Det har med "konspirasjoner" om korona å gjøre, at Resett lager reportasje om mistenkelig mange slike dødsfall. Hva skulle ellers dødsårsaken være, hun døde kun 34 år gammel. 

Med mindre jeg jobber i Resett er det ikke bare "min" teori. Så hentydninger om mine innlegg og min stil er ikke relevante. 

Kjenner to som har hatt hjerteinfarkt før de var 30, og det er mange år før covid..

Riktignok overlevde de, men er ikke gitt at man går fra slikt levende.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Simen1 skrev (1 minutt siden):

Hun kunne blitt forgiftet av en heksedoktor med antrax - hva ellers, hun døde jo kun 34 år gammel?

Dette vil oppdages ved obduksjon. 

Noen forskere klassifiserer trombotiske tilstander og hjertetilstander som "koronastress". Det er ikke selvsagt at de klassifiserer det som bivirkninger av vaksinene. Har linket til det tidligere, og dokumenterer det igjen her. 

https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2021/12/15/195809740/eksperter-frykter-post-pandemisk-stressyndrom-kan-fore-til-flere-hjerteinfarkt

Lenke til kommentar
Capitan Fracassa skrev (33 minutter siden):

Det kan jeg i noen tilfelle være enig i.

Men hvis det er en person som har gått offentlig ut i media og argumentert mot vaksine, så synes jeg det er en naturlig nyhetssak som har offentlighetens interesse om denne personen blir syk av Covid, og kanskje tilogmed dør av det. 

Det er akkurat i den sammenheng det blir fråtsing over andres død. Det er akkurat like ille når det gjøres andre veien som i reset lenken over og det spiller egentlig ikke noen rolle hvilken vei det er. Så ser en hvordan enkelte deler slikt også på div fora.. Men enhver skal få mene det en vil så får en bare tenke sitt :) 

Lenke til kommentar
aklla skrev (36 minutter siden):

Kjenner to som har hatt hjerteinfarkt før de var 30, og det er mange år før covid..

Har du sett den videoen som jeg linket til tidligere, som du sa du skulle se senere?

Den gang du skrev at jeg hadde gode kilder. Først påstander fra et stort amerikansk forsikringsselskap, deretter en video om at vaksinen fører til en økning i hjerteproblemer. I tillegg denne, "hvorfor en medisin for hjerteslagpasienter ble tilsatt Pfizers barnevaksine". En tilfeldig ting, selvsagt.

Lenke til kommentar
Budeia skrev (1 minutt siden):

Har du sett den videoen som jeg linket til tidligere, som du sa du skulle se senere?

Den gang du skrev at jeg hadde gode kilder. Først påstander fra et stort amerikansk forsikringsselskap, deretter en video om at vaksinen fører til en økning i hjerteproblemer. I tillegg denne, "hvorfor en medisin for hjerteslagpasienter ble tilsatt Pfizers barnevaksine". En tilfeldig ting, selvsagt.

Det kokte litt bort, har faktisk andre ting å gjøre enn forumet også.

Men den fra forsikringsselskapet ble vel ganske godt debunket etterpå om jeg husker riktig..

Men uansett milevis bedre enn "det sies at" kilder som er gjengangeren her, det skal du ha.

Lenke til kommentar
Budeia skrev (7 minutter siden):

tillegg denne, "hvorfor en medisin for hjerteslagpasienter ble tilsatt Pfizers barnevaksine". En tilfeldig ting, selvsagt.

Det er ikke en tilfeldighet. Det er tull og tøv.

Btw Hva er hjerteslagpasienter (de med hjerteslag ?) Og hva er medisin mot dette ?

Endret av Ribo
Lenke til kommentar
Budeia skrev (7 minutter siden):

Tromethamine, norsk trometamol.

Det finnes ikke i vaksine, bare løgn.. 

Det er fullstendig ulogisk og skulle det vært der ville den ikke ha noen effekt på eventuelle bi virkninger. Vi snakker volum i mikroliter.. 

Tror du virkelig alt som skrives, bare det er anti-vaks.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Budeia skrev (1 time siden):

Tromethamine, norsk trometamol.

Det er det ikke plass til med tanke på alt kvikksølvet og aluminiumet som også er i vaksinen.
Begynner å bli en bra potent coctail denne vaksinen etterhvert som påstandene om hva den inneholder dukker opp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Budeia skrev (2 timer siden):

Dette vil oppdages ved obduksjon. 

Noen forskere klassifiserer trombotiske tilstander og hjertetilstander som "koronastress". Det er ikke selvsagt at de klassifiserer det som bivirkninger av vaksinene. Har linket til det tidligere, og dokumenterer det igjen her. 

https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2021/12/15/195809740/eksperter-frykter-post-pandemisk-stressyndrom-kan-fore-til-flere-hjerteinfarkt

Det står ingenting om årsaken til de to dødsfallene der (Bog Saget og Miranda Fryer). De du skulle forklare .. Nå har jeg gitt deg så mange sjanser at jeg må bare gi opp og konkludere med at påstandene dine ikke hadde noen som helst substans.

• Liker 7
Lenke til kommentar
5 hours ago, Budeia said:

Kanskje det var litt uklart,

"Kanskje"? 🙄

5 hours ago, Budeia said:

men én slik panikkvaksine er en risikabel sak som vil ligge på etterskudd.

https://www.bbc.com/future/article/20200918-the-fiasco-of-the-us-swine-flu-affair-of-1976

Og det gjelder også flere doser som skal følge med på flere mutasjoner. Det blir kommentarer som følger opp. Der folk stadig har tro på at nye doser skal bli oppdatert. Merkelig nok. Dose 3 som gis nå er visst ikke ny, det er en vaksine mot viruset fra 2020. Er vel ikke så merkelig å reagere på vanlige kommentarer underveis.

...og? Det var da en usedvanlig tam og intetsidende kommentar. Du får bestemme deg for hva du mener det beste (eller minst ille) er - en altfor gammel vaksine som ikke kommer tidsnok til å forhindre noe sykdom og som kanskje ikke har noe verdi overhodet, en "gammel" vaksine som allikevel beskytter godt mot alvorlig sykdom, eller en helt ny vaksinevariant som fungerer bra mot omikron men som potensielt ikke har blitt testet godt nok enda?

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Simen1 skrev (2 timer siden):

Det står ingenting om årsaken til de to dødsfallene der (Bog Saget og Miranda Fryer).

når det gjelder Miranda Fryer, opplyser familien at hun hadde hatt "problemer med hjertet" i det siste. Dette er selvsagt veldig upresist formulering, men noen har vel da muligens antatt en forbindelse til mye omtalte Perikarditt og myokarditt bivirkningen.?

i Norge har rundt 120 kvinner pådratt seg en av disse tilstandene, dog har jeg ikke hørt om dødsfall med det. (?)

en annen mulighet kan være blodpropp.

For egen del vil jeg avvente obduksjon. Dødsfallet bør ikke ha noe med vaksine å gjøre, men kan ha det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
5 hours ago, Ribo said:

Det finnes ikke i vaksine, bare løgn.. 

Det er fullstendig ulogisk og skulle det vært der ville den ikke ha noen effekt på eventuelle bi virkninger. Vi snakker volum i mikroliter.. 

Tror du virkelig alt som skrives, bare det er anti-vaks.

Her tar du faktisk delvis feil om at det ikke finnes i vaksinen, og kilden min er intet ringere en New York Times, som må sies å være en pålitelig kilde:

https://www.nytimes.com/2021/11/13/world/what-is-tromethamine-tris.html

Det skrives riktignok at formålet er at det er en slags "buffer" som "stabiliserer" vaksinene og opprettholder riktig pH.

På wikipedia står det også litt om dette i relasjon til vaksinene (stoffet er i Moderna sin "by default" og i Pfizer sin for barn).

https://en.wikipedia.org/wiki/Tris#Uses

De andre påstandene kan jeg ikke kommentere, fra det lille søket jeg gjorde fant ikke jeg ut at denne ingrediensen hjelper mot hjertetrøbbel.

Lenke til kommentar
3 hours ago, Simen1 said:

Nå går franske kvakksalvere vanskeligere tider i møte:

Macron ber om nye lover for å ansvarliggjøre spredere av falske nyheter

Vil også gi barn opplæring i kildekritikk og sørge for bedre beskyttelse mot utenlandsk innflytelse under valg.

I Macron's hode (og mange andre politiske figurer) - er de uvaksinerte syndebukkene. 😕

- Han sier han vil straffe de uvaksinerte og planen er å gjøre livet deres til ett vedvarende helvete - og om to dager skal alle uvaksinerte i Frankrike i hus-arrest - de skal ikke lenger lov til å ha ett sosialt liv.. Og så skal det gradvis eskaleres.

Men har han planer om å slutte å handle med Kina - som utførte gain-of-function research på viruset og deretter mistet kontroll? Eller USA om de ikke straffer de i Eco Health Alliance som bestilte denne forskningen?  Neppe..

Litt over 20 franske epidemi-spesialister ble nektet innresise til Wuhan, når leger fra Taiwan sa en luftbåren pandemi spredde seg i Wuhan, mens både Kina og WHO nektet for at det var en luftbåren epidemi... Og varsler-legene i Kina forsvant på mystisk vis... Tror du Macron vil forsøke å la noen av de som var skyldig i dette, lage noen konsekvenser for disse avgjørelsene? Neppe... 

Men de uvaksinerte... Det må bli konsekvenser for dem... Problemet er ikke misinformasjon og kildekritikk - hvis enkelte ikke snakker sant - problemet er at mange mektige folk ikke blir straffet når det blir oppdaget at de faktisk har gjort noe galt - og det er sikkert eneste grunnen Macron ikke ender opp som Louis XVI. 😕

I Quebeq Canada skal de uvaksinerte få ekstra skatt, der også er de uvaksinerte syndebukkene for problemene.

Men tror du de kommer til å prøve å straffe, Kina, WHO eller USA?  Neppe... De har ikke gjort noe galt - de uvaksinerte kan takest dog - og så buisness as usual ellers... 😕

Endret av KongRudi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Per H skrev (1 time siden):

Her tar du faktisk delvis feil om at det ikke finnes i vaksinen, og kilden min er intet ringere en New York Times, som må sies å være en pålitelig kilde:

https://www.nytimes.com/2021/11/13/world/what-is-tromethamine-tris.html

Det skrives riktignok at formålet er at det er en slags "buffer" som "stabiliserer" vaksinene og opprettholder riktig pH.

På wikipedia står det også litt om dette i relasjon til vaksinene (stoffet er i Moderna sin "by default" og i Pfizer sin for barn).

https://en.wikipedia.org/wiki/Tris#Uses

De andre påstandene kan jeg ikke kommentere, fra det lille søket jeg gjorde fant ikke jeg ut at denne ingrediensen hjelper mot hjertetrøbbel.

Det er en buffer ja (i vaksinen), men som medisin (eller buffer) i en kropp er det som å pisse i havet. Du setter ikke en sprøyte med mikroliter som en medisin for noe som krever mange milliliter. Det er TULL og løgn at produsenter har tilsatt dette som medisin, det gir absolutt ingen menig. Som medisin må dette doseres inn, du kan ikke gå samme dose for et menneske på 40kg som på 140kg. Det er i såfall noe som påståelig må være tilfelle da det en samme konsentrasjon i vaksinen for alle. Det er livsfarlig.

Jeg kan også skyte inn at det er helt vanlig å benytte kaliumklorid for å stabilisere RNA,  dette saltet er i vaksinen også. Det er samme forbindelsen som finnes i døds sprøyten i det amerikanske rettssystemet. Og vet du hva, det betyr INGENTING å få det i armen.

Vaksinene inneholder også saltsyre og/eller lut. ingen problem, ingen av delene er hverken medisin eller gift.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Jeg spurte legemiddelverket via en forespørsel om innsyn om de har gjort noe kontroll analyse av innholdet i disse "vaksinene" som har blitt sluppet løs på folk. De har ikke det. I bunn og grunn er det ingen av oss som faktisk vet hva disse greiene inneholder. Annet enn hva produsentene sier de inneholder. 

Fikk også svar fra FHI angående en purifisert kultur av sarscov2. Dette er hva FHI fortalte meg

"Viser til innsynsbegjæring av 10. januar 2022. Innsynsadgangen etter offentleglova gjelder for forvaltningens saksdokumenter, jf. offentleglova § 3. Folkehelseinstituttet har ingen saksdokumenter som omhandler dette temaet og har dermed ingen dokumenter å innvilge innsyn i. Vi utfører ikke slik teknikk her. Vi bruker helgenomsekvensering etter oppformering i cellekultur." 

Altså , ingen virus. Null , zip , zilch , nada , nothing... 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...